Maak professionele geluidsopnames voor uw telefooncentrale

Een helder en warm onthaal

Dankzij onze heldere teksten en vriendelijke stemmen verhoogt u de klanttevredenheid met meer dan 70%.

Veelgestelde vragen

Over onze tarieven

Zijn er verborgen kosten?

Geen verrassingen

Neen, er zijn geen verborgen kosten of abonnementsformules. U betaalt éénmalig voor uw audiobestanden. Deze geluidsfiles mag u daarna – op uw eigen telefooncentrale – onbeperkt in de tijd blijven gebruiken.

Bij meerdere boodschappen daalt de prijs.

Staffelkorting:

De prijs per boodschap daalt, naarmate u meer boodschappen of langere teksten invoert. Dat komt omdat wij werken met een éénmalige startkost en daarna een prijs berekenen op basis van de tekstlengte.

Extra volumekorting:

Wij bieden u een extra voordelige volumekorting aan vanaf 750 woorden. Deze wordt ook automatisch berekend bij het invoeren van de teksten.

Partnercode:

Indien u trouwens beschikt over een partner-couponcode, kan u deze invoeren tijdens de checkout. Deze korting wordt dan automatisch toegevoegd voor u afrekent.

Het start vanaf slechts €89

De prijs van uw telefoonboodschappen is afhankelijk van de lengte van uw in te spreken teksten. Onze stemacteurs starten al vanaf €89 per telefooncentrale. Als u het inspreektarief prijs wilt uitrekenen, kan u uw tekst invoeren via deze link.

Muziek kost €59

Het toevoegen van wacht- of achtergrondmuziek kost éénmalig €59. 

Over uw bestelling

Wanneer is mijn bestelling klaar?

Supersnel

Reken op maximaal 3 werkdagen voordat uw audio ingesproken en afgewerkt is op maat. Maar vaak gaat het veel sneller.

Standaard ontvangt u 3 audioformaten:

  1. .wav 48kHz 24bit.
  2. .wav 16kHz 16bit
  3. .wav 8kHz 16bit

Maar elk formaat is mogelijk. Ook 8kHz 8bit a-law. Of MP3. En alles daartussenin. Werkt het niet de eerste keer? Geen nood: we zoeken samen mee naar het juiste formaat voor uw telefooncentrale. Ook onze service na verkoop is erg prettig.

Wij zijn uw professionele partner

De opnames gebeuren door professionele stemmen in een geluidsdichte studio. Alle audiofiles worden door ons afgewerkt naar wens.

 

Hulp van A tot Z.

Wil je hulp bij het opmaken van je teksten? Of dat we de teksten nog eens nalezen? Spreek ons gerust aan op de chat. We helpen je met plezier verder.

 

Een retake voor tone-of-voice is inbegrepen.

Wij zijn pas tevreden als je zelf tevreden bent. Een retake voor uitspraak (tone-of-voice, tempo, intonatie…) is standaard inbegrepen in je prijs.

 

Toch nog niet tevreden?

Dan hebben we een Niet tevreden? Geld terug! garantie. Geen probleem.

Over onze stemmen

Kies ik best een mannen- of vrouwenstem?

Wat is uw merkidentiteit?

De keuze van de stem hangt vast aan uw bedrijfs- of merkidentiteit. Welke uitstraling heeft uw bedrijf? Als u daarop het antwoord weet, kan u bepalen wat voor stemgeluid u wil gebruiken om uw bedrijf te representeren.

Wie zijn uw klanten?

Ten slotte zijn ook uw klanten een bepalende factor. Een bedrijf dat zich jeugdig en fris wil opstellen, kiest vaker voor een opgewekte stem. Heeft u vaak oudere bellers? Dan krijgt een geruststellende, zachte stem met een trage en goed verstaanbare uitspraak vaker de voorkeur.

Onze stemmen zorgen voor helderheid.

Verstaanbaarheid

Heeft u een bedrijf met veel afdelingen? Veel verschillende onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing. 

Professionaliteit

Belangrijk hierbij is dat elke boodschap helder en verstaanbaar klinkt. Een telefoonstem van voices.be brengt bovendien ook rust,  geloofwaardigheid en professionaliteit. 

Waardering

Stiekem vinden we het niet zo héél erg leuk om een keuzemenu te doorlopen. Maar met een aangename verwelkomende stem, voelen we ons meteen gewaardeerd én beter geholpen. Bovendien verwijst u uw klanten, dankzij de heldere boodschappen, binnen de kortste keren naar de juiste afdeling.

De keuze is aan u

Wat is het verschil?

Wij maken steeds duidelijk welke moedertaal elke stem spreekt. Daarbovenop bieden sommige stemmen ook een tweede taal aan. U kan in de demo ook horen hoe deze klinken. De keuze voor een meertalige spreker of aparte moedertaalsprekers is aan u.

Het voordeel van een meertalige spreker.

U kan al uw teksten in één keer doorgeven. Uw telefooncentrale klinkt consistenter. U betaalt slechts één opstartkost voor uw bestelling. Als u in de toekomst bovendien aanpassingen wil maken, bespaart u ook op de verschillende opstartkosten.

Het voordeel van verschillende moedertaalsprekers.

U bent er 100% zeker van dat de stem volledig dialectloos klinkt. Hoewel onze meertalige stemmen zeer vloeiend de verschillende talen spreken, is het voor een inwoner van een land altijd zeer lichtjes hoorbaar.

Zeker en vast

De boodschap telt ook: hou het kort.

De perceptie leert ons dat hoe sneller we een echte persoon aan de lijn krijgen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd en de keuze’s dus zo kort mogelijk.

Denk vanuit uw klant.

Denk niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant wil weten of het zijn of haar pakketje bijvoorbeeld mag terugsturen. Dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling, druk 2’ klantvriendelijker dan ‘Voor afdeling service en repair, druk 2’. Maak het zo begrijpbaar mogelijk.

 

Zeg het belangrijkste eerst.

Stel een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven: hou het bijvoorbeeld op maximaal 5 thema’s. 

Maak het efficiënt.

Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u je interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt het doorlopen van het keuzemenu ineens een pak korter.

Voordeel 1

Een professionele indruk.

Heeft u zich al eens slecht behandeld gevoeld door een bedrijf? Doe dit uw klanten niet aan! Onze stemmen maken een vriendelijke indruk op uw bellers.

Jelle Kerfs
Read More
Als je op zoek bent naar een betrouwbare leverancier, dan is Voices.Be zeker een aanrader! Onze ervaring was top - snelle levering, uitstekende kwaliteit en het geeft ons bedrijf een professionele uitstraling.
Olivier Fabre
Read More
Mooi assortiment stemmen, zeer snelle service, top kwaliteit en zeer correcte prijs. Geeft onmiddellijk een zeer professionele indruk voor bellers."

Voordeel 2

Een betere merkbeleving.

Val op met een positieve boodschap. Misschien kan u tijdens het wachten een marketingboodschap meegeven? Een quiz doen over uw bedrijf? Versterk de band met uw klant.

Machteld van der Gaag
Read More
Een professionele stem je telefoonsysteem laten inspreken is geen overbodige luxe, het is een goede investering. De eerste stem die een beller hoort is je visitekaartje, bij voices.be heb je ruime keuze in stemmen én talen! One stop shop om …
Simon Setz
Read More
Voices is snel in het aanleveren van de opname. De klantenservice is goed bereikbaar en reageert snel. Ik ontvang positieve feedback van klanten op de stem en het professionele karakter er van.

Voordeel 3

U straalt meer vertrouwen uit.

Als u een robot-stem gebruikt, bestaat de kans dat uw klanten uw bedrijf onbetrouwbaar vinden. Dit moet u absoluut vermijden.

Lieve Schellekens
Read More
Kwalitatieve dienstverlening met een heel fijne en persoonlijke opvolging! Geeft veel vertrouwen en je voelt je als klant geen nummer.
Kasteel van Ordingen
Read More
Een professionele voicemail voor ons Kasteel van Ordingen was een absolute must. Eveline en Johfrah hebben dit snel en perfect voor ons in orde gebracht!

Voordeel 4

Uw team kan efficiënter werken.

Hoe helpt u de beller zo snel mogelijk op aangename manier? Wij kunnen u helpen met een doordacht keuzemenu.

Brigitta De Raes
Read More
Wij zijn zeer tevreden over het geleverde werk. U kunt snel en eenvoudig een stem selecteren. De offerte is concurrerend en de werkwijze is zeer efficiënt. Bovendien beantwoordt het bedrijf vragen snel.
Bombaerts Fany
Read More
Zeer goede ervaring! Goede communicatie, snel en efficiënt, raad ik aan met mijn ogen dicht!

Voordeel 5

Blije klanten zijn een win-win.

Succcesvolle bedrijven zoals Coolblue, Bol.com of HEMA doen ‘alles voor een glimlach’. Ze weten waarom!

Chris Geysen
Read More
Snelle levering van mijn clipje. Goede uitleg hoe ik deze kon plaatsen als voicemail voor mijn mobiel. Nu heb ik een aangename voicemail om te beluisteren. Reacties van mijn klanten zijn goed
Katy Joly
Read More
Maandagnamiddag vraag voor inspreken 8 boodschappen gesteld en dinsdagnamiddag reeds ingesproken bestanden ontvangen. Super vlotte en goede service. Ook splitsing van een tweetalige boodschap in 2 afzonderlijke boodschappen werd supersnel uitgevoerd. Een heel tevreden klant dus.

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.