Nieuw!

AI-tekstgenerator

Onze handige tool genereert automatisch alle teksten voor uw callflow. Vul de velden in en klik daarna op Genereer mijn teksten.

Voorbeeldteksten van goede IVR keuzemenu's

Keuzemenu voorbeeldberichten voor een professionele telefooncentrale

Wilt u uw bellers doorschakelen naar de juiste dienst? Dankzij onze voorbeelden en tips doet u dit vanaf nu heerlijk helder.

Antwoordapparaat teksten voor een professionele indruk

Beluister onze stemmen

Organiseer een gratis casting

Zoekt u de geschikte voice-over voor uw video, radio- of televisiecommercial? Ontvang van verschillende stemmen een casting-demo op maat van uw project met vrijblijvende prijsofferte. Zo bent u zeker van uw keuze.

Voices
5.0
Based on 355 reviews
Peter Volders
Peter Volders
1724827437
Onze boodschappen klinken allemaal heel professioneel, het is het effect dat we zochten en we zijn er heel blij mee !
Chris Geysen
Chris Geysen
1721211589
Snelle levering van mijn clipje. Goede uitleg hoe ik deze kon plaatsen als voicemail voor mijn mobiel. Nu heb ik een aangename voicemail om te beluisteren. Reacties van mijn klanten zijn goed
Anastasia Van der Maas
Anastasia Van der Maas
1721112806
Voices.be is een echte aanrader voor voice-overs in verschillende talen. Een professioneel bedrijf, met een prettige communicatie, snelle actie/reactie en algehele top service. Zoek niet verder.
Daphne Koperberg
Daphne Koperberg
1720513828
Hele prettige ervaring met Voices. De bestanden stonden er na 1 dag al op om gebruikt te kunnen worden. Bij het aangeven dat de naam anders uitgesproken moest worden werd het meteen opnieuw ingesproken. Veel contactmomenten om je ervaring te kunnen delen. Een aanrader!
Sébastien Cosse
Sébastien Cosse
1720426594
- levering mogelijk binnen strakke deadline- kwalitatieve opname- was van de eerste keer goed- we moesten uiteindelijk onze factuur op een andere naam hebben, dit werd heel snel gedaan
Mattijs Vanmarcke
Mattijs Vanmarcke
1719315716
Zeer tevreden! Alles werkt naar wens.Snel opgeleverd.
Robbie Jennen
Robbie Jennen
1718865848
Duidelijke website & communicatie. Zeer snelle service voor het aanleveren van de verschillende documenten! Zeker een aanrader!
Arthur
Arthur
1718179231
Snel, goed en denken mee. Ik had een fout gemaakt in mijn verzoek en toen ik erachteraan mailde kreeg ik direct een reactie en werd het voor me opgelost. Ik had dezelfde dag mijn bestanden nog binnen!
Stéphanie Poppe
Stéphanie Poppe
1717400463
Snelle service, duidelijke website en prijs kwaliteit perfect! Communicatie gaat ook zeer vlot, ze werken zelf ook pro actief, wat toch een echt pluspunt is!
Admin Martinushoeve
Admin Martinushoeve
1717152521
Super! Zeer handig, in enkele stappen heb je een nieuwe voicemail!Ik geef toe: ik heb de laatste dagen al een tiental keren naar onze eigen voicemail gebeld, zooooo een sexy stem dat je nu te woord staat!!! Ik krijg er geen genoeg van, love it!!!
steven hooyberghs
steven hooyberghs
1716296985
Dank u wel Voices.be voor de zeer professionele en snelle aanpak. Ik kan deze firma iedereen aanraden voor wie nood heeft aan een professionele ingesproken voicemail. Top bedrijf!
Ari
Ari
1715670951
Supersnelle en professionele service van offer tot delivery van de voice prompts. Dank je Johfrah!
Jelle Kerfs
Jelle Kerfs
1714123238
Als je op zoek bent naar een betrouwbare leverancier, dan is Voices.Be zeker een aanrader! Onze ervaring was top - snelle levering, uitstekende kwaliteit en het geeft ons bedrijf een professionele uitstraling.
Frank De Windt
Frank De Windt
1713939946
The entire procedure of ordering through the website went smoothly. The files were delivered within the agreed deadline. The quality of work (both quality of audio files and content) is extremely high.Our experience with voices.be is very positive.
Leo de Vos
Leo de Vos
1710424794
We zijn zeer content over jullie site en fijn contact. Vooral jullie flexibiliteit met achteraf een aanpassing in een handomdraai geregeld.In een woord klasseHartelijke groet,De Zitmeesters uit Holland
Adapteo Benelux
Adapteo Benelux
1709891976
Goede ervaring mee. Erg snel (vaak volgende dag al binnen) en goed/makkelijk contact!
Vos Capelle
Vos Capelle
1709796729
We zijn zeer tevreden over de samenwerking en hebben de audiobestanden snel ontvangen. Ook een kleine aanpassing achteraf werd zonder probleem opgepakt.
Alois Maton
Alois Maton
1709735844
Goede en snelle communicatie. Binnen 2 dagen de bestanden ontvangen. TOP!
Next Reviewsjs_loader
1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten vanwege een wettelijke feestdag.
2
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel gesloten vanwege een feestdag.
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel niet bereikbaar door de feestdagen. Probeert u het later opnieuw.
4
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege [Feestdag].
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is gesloten voor de feestdag. We helpen u graag op een andere dag.
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tijdens de feestdagen. Dank voor uw geduld.
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten voor de feestdag. Probeer het later nog eens.
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn niet beschikbaar door de feestdagen.
10
 Bedankt voor het bellen. We zijn gesloten voor de feestdag. Neem later contact op.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Wij zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
1
 Welkom bij VOICES. Vanwege de vakantie zijn we telefonisch niet bereikbaar van 15 juli t.e.m 15 augustus.
2
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten vanwege vakantie tot [Datum].
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. We zijn weer bereikbaar vanaf [Datum].
4
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie tot [Datum]. Laat een bericht achter of probeer het later opnieuw.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege vakantie. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor het bellen. We zijn op vakantie. We zijn weer beschikbaar vanaf [Datum].
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tot [Datum]. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. Dank voor uw geduld.
9
 Bedankt voor uw oproep. We zijn momenteel gesloten. Probeer het na [Datum] opnieuw.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de vakantie. Dank voor uw begrip.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie. Laat een bericht achter.
1
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zodadelijk verder.
2
 Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Wilt u door ons teruggebeld worden, zonder uw plaats in de wachtrij te verliezen? Kies dan 9. Wij bellen u terug zodra u de eerstvolgende in de rij bent. Blijft u toch aan de lijn? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
3
 Bedankt voor uw geduld. Een medewerker van [Bedrijfsnaam] zal u spoedig te woord staan.
4
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Blijf aan de lijn, we helpen u zo snel mogelijk verder.
5
 U bent doorverbonden met [Bedrijfsnaam]. We stellen uw geduld op prijs en helpen u zo snel mogelijk.
6
 Bedankt dat u wacht. Een medewerker komt zo spoedig mogelijk bij u terug.
7
 Onze medewerkers zijn in gesprek. Blijf aan de lijn, we staan u zo snel mogelijk te woord.
8
 U bent belangrijk voor ons. Bedankt voor uw geduld.
9
 We stellen uw geduld op prijs. Een moment geduld alstublieft.
10
 Al onze medewerkers zijn momenteel bezet. We helpen u zo snel mogelijk.
11
 Bedankt voor het wachten. Een ogenblik geduld alstublieft.
12
 Onze medewerkers zijn druk bezet. We zijn zo spoedig mogelijk bij u.
1
 Graag vragen we een keuze te maken uit volgende opties. Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. Voor Aankoop, druk 2. Voor Technische Dienst, druk 3. Voor alle andere vragen, druk 8. Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren. Druk op 0 om terug te keren naar het vorige menu.
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor verkoop, toets 1. Voor support, toets 2.
3
 Dank voor uw oproep naar [Bedrijfsnaam]. Voor facturatie, toets 3. Voor technische ondersteuning, toets 4.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor [Dienst 1] toets 1, voor [Dienst 2] toets 2.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Kies 1 voor klantenservice, 2 voor verkoop.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor informatie over onze diensten, toets 5.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Kies een optie uit het menu.
8
 Welkom. Voor leveringen toets 1, voor vragen toets 2.
9
 Voor afspraken toets 1, voor algemene informatie toets 2. Bedankt voor uw oproep.
10
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. Kies een van de volgende opties.
11
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Voor hulp toets de gewenste optie.
1
 Welkom bij de voicemail van VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt na de toon een boodschap en uw telefoonnummer inspreken, dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld.
2
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek uw bericht in na de toon.
3
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.
4
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter met uw naam en telefoonnummer.
5
 U spreekt met de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Spreek uw boodschap in en we nemen contact op.
6
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht na de piep en we komen bij u terug.
7
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Uw oproep is belangrijk voor ons.
8
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Laat een bericht achter.
9
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek alstublieft een bericht in.
10
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter na de toon.
11
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We kunnen u momenteel niet te woord staan. Spreek een bericht in.
1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Gelieve terug contact op te nemen tijdens onze openingsuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt uw vraag of opmerking ook naar ons mailen via support@voices.be. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt.
2
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Vandaag zijn we uitzonderlijk niet meer telefonisch bereikbaar en kunnen we u niet te woord staan. U kunt een bericht achterlaten na de toon of een email sturen naar support@voices.be. Bedankt en tot binnenkort.
3
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Momenteel zijn we gesloten. Onze openingsuren zijn [Openingstijden].
4
 Dank voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten, probeer het later nog eens.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Onze openingsuren zijn van [Openingstijden].
6
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn nu gesloten en zijn bereikbaar vanaf [Openingstijden].
7
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is momenteel gesloten.
8
 Wij zijn momenteel gesloten. Neem contact op tijdens onze kantooruren.
9
 Bedankt voor het bellen. [Bedrijfsnaam] is op dit moment gesloten.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de dag. Bel ons tijdens onze kantooruren.
12
 U heeft [Bedrijfsnaam] gebeld. We zijn nu gesloten. Dank voor uw begrip.
1
 Our office is closed due to Bank Holiday.
2
 Our offices are closed today due to a public holiday.
3
 [Company Name] is closed for New Year's Day. Please call back after [Date].
4
 Due to a national holiday, we are closed today.
5
 Our offices are closed for the end-of-year holidays. Please call us after the holidays.
6
 [Company Name] is closed today to celebrate Independence Day.
7
 We are closed for Christmas. Please call back after [Date].
8
 Due to the Easter holiday, our offices are closed today.
9
 Our offices are closed for Bastille Day. Please call back tomorrow.
10
 We are closed today in honor of Labor Day. Please call back tomorrow.
11
 [Company Name] is closed for the national holiday. Please leave a message or call back later.
1
 Welcome to VOICES. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
2
 Our office is closed due to a Bank Holiday.
3
 Welcome to [Company Name]. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
4
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is closed for the holidays. Please leave a message, and we will return your call as soon as possible.
5
 [Company Name] is currently closed for the holidays. We will be back on [Date].
6
 We are closed for the festive season. Please call us back after [Date].
7
 Due to the holidays, our office is closed until [Date]. Please leave a message after the tone.
8
 Our offices are closed for Christmas and New Year holidays. We will reopen on [Date].
9
 Thank you for calling. We are on holiday leave from [Start Date] to [End Date]. Please contact us after this period.
10
 We are currently on annual leave and will return on [Date]. Thank you for your understanding.
11
 Our office is closed for the holiday season. Please leave a message or call back after [Date].
1
 Dear caller, all our lines are currently busy. We will take your call as soon as possible. Thank you for your patience.
2
 Thank you for holding. Your call is important to us, and we will be with you shortly.
3
 All agents are currently busy. Please continue to hold, and we will be with you shortly.
4
 We are currently experiencing high call volumes. Please stay on the line, and we will assist you as soon as possible.
5
 Your call is in queue. Please stay on the line, and we will be with you shortly.
6
 We appreciate your patience. An agent will be available shortly to take your call.
7
 Please remain on the line. All our representatives are currently busy.
8
 Thank you for holding. We will connect you with an available agent shortly.
9
 We are processing your call. Please hold, and an agent will be with you soon.
10
 Thank you for staying on the line. A representative will be with you shortly.
1
 Welcome to VOICES. Please choose one of the following options. For Pricing, Press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3. Press # to listen to this menu again. To return to the previous menu, press 0.
2
 Welcome to [Company Name]. For Pricing, press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3.
3
 Thank you for calling [Company Name]. For customer service, press 1. For technical support, press 2.
4
 To speak with a representative, press 1. For billing inquiries, press 2. To repeat this menu, press #.
5
 For Sales, press 1. For Support, press 2. To return to the main menu, press 0.
6
 Welcome to [Company Name]. Please choose from the following options. For Customer Support, press 1. For Account Information, press 2.
7
 You have reached [Company Name]. For general inquiries, press 1. For technical support, press 2.
8
 To reach the next available representative, press 1. For all other questions, press 2.
9
 Please select from the following options: Press 1 for Sales, Press 2 for Service, Press 3 for Technical Support.
10
 To speak with an agent, press 1. For the previous menu, press 0. To hear these options again, press #.
11
 Welcome to [Company Name]. Press 1 for assistance, 2 for billing, or 3 to leave a voicemail.
1
 You've reached the voicemail of VOICES. We are currently closed. You can reach us rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. Please leave a message after the tone and we will contact you as soon as possible.
2
 You've reached the voicemail of [Company Name]. We are currently unavailable. Please leave a message after the beep.
3
 Hello, this is the voicemail of [Company Name]. Please provide your name, phone number, and a brief message.
4
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently unable to take your call. Please leave a message after the tone.
5
 This is the voicemail of [Company Name]. We are closed at the moment. Leave your message after the beep.
6
 Welcome to the voicemail of [Company Name]. Leave a message, and we will contact you as soon as possible.
7
 You've reached [Company Name]'s voicemail. We are not available right now. Please leave a message.
8
 You have reached the answering machine of [Company Name]. Please leave your details after the beep.
9
 This is [Company Name]'s voicemail. Please leave a message after the tone, and we will return your call.
10
 Thank you for calling [Company Name]. We are unable to take your call right now. Please leave a message.
11
 You are on the voicemail of [Company Name]. Please leave your message after the beep, and we will get back to you.
1
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Please call us back during office hours rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. We will then contact you as soon as possible.
2
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Unlike you are used to from us, we are currently closed. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. Thank you.
3
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is currently closed. Please call back during office hours, Monday to Friday, from 9:00 AM to 5:00 PM.
4
 [Company Name] is currently closed. Please leave a message after the tone or email us at [Email].
5
 You have reached [Company Name]. Our offices are closed now. Please call back during regular business hours.
6
 Hello, our offices are closed today. Please try again tomorrow during our business hours.
7
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently closed. Please contact us during our service hours.
8
 Our offices are closed at the moment. We look forward to assisting you during our next business day.
9
 [Company Name] is currently unavailable. Please call us back during normal business hours.
10
 Thank you for calling. Our offices are closed. Please leave a message, and we will get back to you as soon as possible.
11
 We are currently closed. You can reach us again from Monday to Friday, 9 AM to 5 PM.
12
 Our offices are closed right now. Please call back later or leave a message after the beep.
1
 Thank you for calling [Company Name]. Please hold while we connect you to an available representative.
2
 Welcome to [Company Name]. We appreciate your call and will assist you shortly.
3
 Thank you for choosing [Company Name]. We will be with you momentarily.
4
 Welcome to [Company Name]. Our team is currently assisting other customers, please hold.
5
 Hello, you have reached [Company Name]. Please stay on the line while we connect you.
6
 Thank you for calling [Company Name]. An agent will be with you shortly.
7
 Thank you for reaching out to [Company Name]. Please stay on the line, and we will be right with you.
8
 Welcome to [Company Name]. We are here to assist you; please hold for the next available representative.
9
 Welcome, you have reached [Company Name]. Please hold for assistance.
10
 Hello, this is [Company Name]. Thank you for calling. We will connect you shortly.
1
 Unser Büro ist heute wegen eines Feiertags geschlossen.
2
 Unsere Büros sind heute wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 [Unternehmensname] ist am Neujahrstag geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
4
 Unsere Büros sind für die Feiertage geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns nach den Feiertagen.
5
 Wegen eines nationalen Feiertags sind wir heute geschlossen.
6
 [Unternehmensname] ist heute zur Feier des Unabhängigkeitstags geschlossen.
7
 Wegen des Osterfeiertags sind unsere Büros heute geschlossen.
8
 Wir sind wegen des Weihnachtsfeiertages geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
9
 Unsere Büros sind am Tag der Bastille geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
10
 Wir sind heute zur Feier des Tags der Arbeit geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
11
 [Unternehmensname] ist wegen eines nationalen Feiertags geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie später wieder an.
1
 Wilkommen bei VOICES. Aufgrund von Urlaub sind wir von 15 Juli bis 15 August telefonisch nicht erreichbar.
2
 Unser Büro ist wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind vom 15. Juli bis 15. August wegen Urlaub telefonisch nicht erreichbar.
4
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser Büro ist wegen der Feiertage geschlossen.
5
 [Unternehmensname] ist derzeit wegen der Feiertage geschlossen. Wir sind ab [Datum] wieder für Sie da.
6
 Wir sind wegen der Feiertage geschlossen. Bitte rufen Sie uns nach dem [Datum] wieder an.
7
 Aufgrund der Feiertage ist unser Büro bis zum [Datum] geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
8
 Unsere Büros sind wegen der Weihnachts- und Neujahrsfeiertage geschlossen. Wir öffnen wieder am [Datum].
9
 Vielen Dank für Ihren Anruf. Wir sind vom [Startdatum] bis [Enddatum] im Urlaub. Bitte kontaktieren Sie uns danach.
10
 Wir sind derzeit im Urlaub und werden am [Datum] zurückkehren. Vielen Dank für Ihr Verständnis.
11
 Unser Büro ist wegen der Feiertage geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
1
 Alle unsere Mitarbeiter sind im Moment beschäftigt, bitte haben Sie einen Moment Geduld. Ihr Anruf wird in Kürze beantwortet.
2
 Wir erleben derzeit ein hohes Anrufaufkommen. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir werden Ihnen so schnell wie möglich helfen.
3
 Vielen Dank für Ihre Geduld. Ihr Anruf ist uns wichtig, und wir werden Sie so schnell wie möglich bedienen.
4
 Alle unsere Mitarbeiter sind derzeit im Gespräch. Bitte bleiben Sie in der Leitung.
5
 Wir schätzen Ihre Geduld. Ein Mitarbeiter wird in Kürze verfügbar sein.
6
 Ihr Anruf ist in der Warteschlange. Bitte bleiben Sie in der Leitung, und wir sind gleich für Sie da.
7
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird sich in Kürze um Sie kümmern.
8
 Bitte bleiben Sie in der Leitung. Alle unsere Mitarbeiter sind momentan beschäftigt.
9
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird in Kürze verfügbar sein.
10
 Wir bearbeiten Ihren Anruf. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird bald für Sie verfügbar sein.
1
 Wilkommen bei VOICES. Um Sie schnell mit dem richtigen Mitarbeiter verbinden zu können, folgt jetzt ein Auswahlmenü. Wählen Sie die 1 für den Kundendienst. Wählen Sie die 2 für den technischen Support. Wählen Sie die 3 für die Finanzabteilung. Drücken Sie #, um dieses Menü nochmals anzuhören. Um zum Hauptmenü zurückzukehren, drücken Sie 0.
2
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Für den Kundendienst wählen Sie die 1. Für den technischen Support wählen Sie die 2.
3
 Für den Verkauf drücken Sie die 1. Für den technischen Support drücken Sie die 2. Um zum Hauptmenü zurückzukehren, drücken Sie die 0.
4
 Danke, dass Sie [Unternehmensname] anrufen. Drücken Sie die 1 für Kundenservice, die 2 für technische Unterstützung.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Bitte wählen Sie eine der folgenden Optionen: 1 für Kundenservice, 2 für Rechnungswesen.
6
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Für allgemeine Anfragen drücken Sie die 1. Für technische Unterstützung drücken Sie die 2.
7
 Um mit einem Vertreter zu sprechen, drücken Sie die 1. Für alle anderen Fragen drücken Sie die 2.
8
 Bitte wählen Sie aus den folgenden Optionen: Drücken Sie die 1 für Verkauf, 2 für Service, 3 für technischen Support.
9
 Um einen Mitarbeiter zu erreichen, drücken Sie die 1. Für die vorherige Auswahl drücken Sie die 0. Um dieses Menü erneut zu hören, drücken Sie die #.
10
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Drücken Sie die 1 für den Verkauf, die 2 für den Support.
11
 Sie haben [Unternehmensname] angerufen. Für allgemeine Informationen drücken Sie die 1. Für Hilfe drücken Sie die 2.
1
 Sie sind verbunden mit der Mailbox von VOICES. Leider rufen Sie außerhalb unserer Geschäftszeiten an. Wir haben von von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. geöffnet. Nach dem Signalton dürfen Sie uns gerne eine Nachricht hinterlassen. Vielen Dank für Ihren Anruf.
2
 Hallo, Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie Ihre Kontaktdaten.
3
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir rufen Sie so schnell wie möglich zurück.
4
 Dies ist die Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
5
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Vielen Dank, dass Sie eine Nachricht hinterlassen.
6
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie bitte Ihren Namen und Ihre Telefonnummer.
7
 Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie Ihre Nachricht nach dem Signalton.
8
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
9
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns bei Ihnen melden.
10
 Dies ist der Anrufbeantworter von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, wir rufen Sie zurück.
1
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei VOICES. Im Moment ist unser Büro geschlossen. Unsere Öffnungszeiten sind von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Wir werden Sie dann so schnell wie möglich kontaktieren.
2
 Hallo und herzlich willkommen bei VOICES. Anders als Sie es von uns gewohnt sind, haben wir derzeit geschlossen. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Dankeschön und auf Wiedersehen.
3
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser Büro ist derzeit geschlossen. Bitte rufen Sie während der regulären Geschäftszeiten zurück.
4
 [Unternehmensname] ist zurzeit geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton oder senden Sie uns eine E-Mail an [Email].
5
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Unsere Büros sind jetzt geschlossen. Bitte rufen Sie während der regulären Geschäftszeiten zurück.
6
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Wir sind derzeit geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns während unserer Servicezeiten.
7
 Hallo, unsere Büros sind heute geschlossen. Bitte versuchen Sie es morgen während unserer Geschäftszeiten erneut.
8
 Unsere Büros sind im Moment geschlossen. Wir freuen uns darauf, Ihnen am nächsten Werktag behilflich zu sein.
9
 [Unternehmensname] ist derzeit nicht verfügbar. Bitte rufen Sie während der normalen Geschäftszeiten zurück.
10
 Vielen Dank für Ihren Anruf. Unsere Büros sind geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns so schnell wie möglich bei Ihnen melden.
11
 Wir sind derzeit geschlossen. Sie erreichen uns wieder von Montag bis Freitag, 9:00 bis 17:00 Uhr.
12
 Unsere Büros sind im Moment geschlossen. Bitte rufen Sie später zurück oder hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton.
1
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird sich gleich um Sie kümmern.
2
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir schätzen Ihren Anruf und werden Ihnen so schnell wie möglich helfen.
3
 Vielen Dank, dass Sie [Unternehmensname] gewählt haben. Wir sind gleich für Sie da.
4
 Hallo, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung, während wir Sie verbinden.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Unsere Mitarbeiter sind momentan alle im Gespräch, bitte bleiben Sie in der Leitung.
6
 Willkommen, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung für Unterstützung.
7
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Ein Mitarbeiter wird sich in Kürze um Sie kümmern.
8
 Danke, dass Sie sich an [Unternehmensname] gewandt haben. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir sind gleich für Sie da.
9
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind hier, um Ihnen zu helfen. Bitte halten Sie die Leitung.
10
 Hallo, hier ist [Unternehmensname]. Vielen Dank für Ihren Anruf. Wir verbinden Sie in Kürze.
1
 Nous sommes actuellement fermés en raison d'un jour férié.
2
 Nos bureaux sont fermés aujourd'hui en raison d'un jour férié.
3
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour le jour de l'An. Merci de rappeler après le [Date].
4
 En raison d'une fête nationale, nous sommes fermés aujourd'hui.
5
 [Nom de l'entreprise] est fermé aujourd'hui pour célébrer le jour de l'Indépendance.
6
 Nos bureaux sont fermés pour les fêtes de fin d'année. Merci de nous appeler après les vacances.
7
 Nous sommes fermés pour la fête de Noël. Veuillez rappeler après le [Date].
8
 En raison de la fête de Pâques, nos bureaux sont fermés aujourd'hui.
9
 Nos bureaux sont fermés pour le jour de la Bastille. Merci de rappeler demain.
10
 Nous sommes fermés aujourd'hui en l'honneur de la fête du Travail. Merci de rappeler demain.
11
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour la fête nationale. Veuillez laisser un message ou rappeler plus tard.
1
 Bienvenue chez VOICES. Nous ne sont pas disponibles par téléphone en raison des vacances du 15 juillet au 15 août.
2
 [Nom de l'entreprise] est actuellement en vacances. Nous serons de retour le [Date].
3
 Nous sommes en congé pour les vacances d'été. Merci de rappeler après le [Date].
4
 Nos bureaux sont fermés pour les vacances. Nous serons disponibles à partir du [Date].
5
 En raison des vacances, [Nom de l'entreprise] est fermé jusqu'au [Date].
6
 Nous sommes fermés pour les vacances de Noël. Nous reprendrons nos activités le [Date].
7
 [Nom de l'entreprise] est en congé annuel. Merci de nous contacter après le [Date].
8
 Nos bureaux sont fermés pour les vacances. Merci de laisser un message, nous vous rappellerons.
9
 Nous sommes actuellement en vacances et ne pouvons répondre à votre appel. Merci de rappeler après le [Date].
10
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour les congés annuels. Nous serons de retour le [Date].
11
 En raison des congés, nos bureaux sont fermés. Merci de rappeler après les vacances.
1
 Tout nos collaborateurs sont en ligne. Merci de rester en ligne. Nous allons prendre votre appel dans quelques instants.
2
 Merci de patienter. Votre appel est important pour nous.
3
 Veuillez rester en ligne. Nous serons avec vous sous peu.
4
 Nous apprécions votre patience. Un agent sera disponible bientôt.
5
 Merci de patienter. Nous traitons votre appel.
6
 Votre appel est en attente. Merci de patienter.
7
 Nous sommes occupés pour le moment, veuillez patienter.
8
 Merci de rester en ligne. Un représentant sera avec vous bientôt.
9
 Votre appel est important pour nous. Merci de patienter.
10
 Nous allons prendre votre appel dans quelques instants. Merci de patienter.
11
 Veuillez patienter pendant que nous transférons votre appel à un représentant disponible.
1
 Bienvenue chez VOICES. Afin de vous servir plus rapidement veuillez faire votre choix dans le menu suivant. Si vous désirez parler avec notre département commercial, appuyez sur 1. Pour la comptabilité, appuyez sur 2. Appuyez # pour réécouter ce message. Pour revenir au menu principal appuyez sur 0.
2
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Pour le service client, appuyez sur 1. Pour la comptabilité, appuyez sur 2.
3
 Vous êtes chez [Nom de l'entreprise]. Appuyez sur 1 pour parler à un agent. Pour le service technique, appuyez sur 3.
4
 Pour les ventes, appuyez sur 1. Pour le support technique, appuyez sur 2. Pour retourner au menu principal, appuyez sur #.
5
 Merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Pour le service commercial, appuyez sur 1. Pour toute autre question, appuyez sur 2.
6
 Bienvenue. Pour parler avec notre service client, appuyez sur 1. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
7
 Pour joindre un conseiller, appuyez sur 1. Pour la facturation, appuyez sur 2. Pour répéter ce message, appuyez sur #.
8
 Pour le support client, appuyez sur 1. Pour le service après-vente, appuyez sur 2. Pour revenir au menu, appuyez sur *.
9
 Pour un nouvel appel, appuyez sur 1. Pour contacter un représentant, appuyez sur 2. Pour écouter à nouveau ce menu, appuyez sur #.
10
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Sélectionnez 1 pour les ventes, 2 pour le support. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
11
 Vous avez appelé [Nom de l'entreprise]. Pour toute question générale, appuyez sur 1. Pour une assistance technique, appuyez sur 2.
1
 Bienvenue sur le répondeur de VOICES. Nous ne sommes pas disponible pour le moment. Nous serons heureux de pouvoir vous aider durant les heures de bureaux du lundi au vendredi, de 8h à 19h.Vous pouvez nous laisser un message après le bip sonore et nous vous répondrons dès que possible.
2
 Vous êtes bien sur la messagerie vocale de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message après le bip.
3
 Bonjour, vous êtes sur la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser vos coordonnées.
4
 Bienvenue sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message et nous vous rappellerons dès que possible.
5
 C'est la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message après le signal sonore.
6
 Vous avez atteint la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
7
 Vous êtes sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser votre nom et numéro de téléphone.
8
 Bonjour, ici la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
9
 Vous êtes sur la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Laissez votre message après le bip sonore.
10
 Merci d'avoir appelé [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message après le signal sonore.
11
 Vous êtes bien sur le répondeur de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message, nous vous rappellerons.
1
 Merci d'avoir appelé VOICES. Nous ne sommes pas joignables pour le moment. Veuillez nous rappeler pendant les heures d’ouverture du lundi au vendredi, de 8h à 19h. Vous pouvez également nous contacter par e-mail à l'adresse support@voices.be. Nous vous recontacterons très rapidement. Merci, au revoir.
2
 Merci d'avoir contacté VOICES. Nous sommes exceptionnellement indisponibles par téléphone aujourd'hui. Merci de nous laisser un message après le signal sonore ou nous envoyer un email à support@voices.be. Merci pour votre appel, passez une agréable journée.
3
 Nos bureaux sont actuellement fermés. Merci de rappeler pendant les heures d'ouverture.
4
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour le moment. Nous vous invitons à nous recontacter ultérieurement.
5
 Merci pour votre appel, nos bureaux sont fermés. Nos heures d'ouverture sont de 9h à 18h.
6
 Vous avez atteint [Nom de l'entreprise]. Nous sommes actuellement fermés.
7
 Bonjour, nos bureaux sont fermés aujourd'hui. Veuillez rappeler demain.
8
 [Nom de l'entreprise] est fermé. Merci de nous appeler pendant nos heures de service.
9
 Nos bureaux sont fermés. Nous sommes ouverts du lundi au vendredi, de 9h à 17h.
10
 Merci de votre appel, mais nos bureaux sont fermés. Veuillez laisser un message.
11
 Nous sommes actuellement fermés. Merci de rappeler plus tard.
12
 Nos bureaux sont fermés pour le moment. Nous vous remercions de rappeler pendant les heures d'ouverture.
1
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Veuillez patienter, un agent va vous répondre.
2
 Bonjour, vous êtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter.
3
 Bienvenue, merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Nous sommes en ligne avec un autre client, veuillez patienter.
4
 Merci de votre appel à [Nom de l'entreprise]. Un instant, s'il vous plaît.
5
 Vous êtes en contact avec [Nom de l'entreprise]. Un instant, nous vous prions de patienter.
6
 Bonjour, ici [Nom de l'entreprise]. Merci de rester en ligne.
7
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous vous répondrons dans quelques instants.
8
 Merci d'avoir contacté [Nom de l'entreprise]. Veuillez rester en ligne.
9
 Bienvenue, vous êtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter quelques instants.
10
 Bonjour, bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous serons avec vous sous peu.
1
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam].
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], wij staan u zo snel mogelijk te woord.
3
 Goedendag, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. We helpen u graag verder.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], blijf aan de lijn, we verbinden u zo snel mogelijk door.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Al onze lijnen zijn bezet, probeert u het later nog eens.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. We verbinden u zo spoedig mogelijk door.
8
 Welkom, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. Hoe kunnen we u helpen vandaag?
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Blijf aan de lijn voor assistentie.
10
 Dank u voor het kiezen van [Bedrijfsnaam]. Een ogenblik geduld alstublieft.
english
MK Hotels
english
english
Private Event Design
english
english
Malca Amit
english
english
NxtPort
english
english
Frigeria
english
english
Premiere Diamond
english
Bedankt voor uw vertrouwen.
5,0 sterren | 350+ beoordelingen

Het belang van een helder keuzemenu

Een helder keuzemenu stelt bellers in staat om snel naar de juiste afdeling te worden geleid, wat de wachttijd vermindert en efficiëntie bevordert. Het verbetert de gebruikerservaring en verhoogt de kans op een snelle oplossing voor hun vraag of probleem.

3 voordelen voor uw bedrijf

  • Snel doorverwijzen naar juiste afdeling
  • Vermindert wachttijd en verhoogt efficiëntie
  • Verbeterde gebruikerservaring voor bellers

Tips voor een helder keuzemenu

Wij maken professionele audiobestanden voor uw telefooncentrale. Dit verbetert uw uitstraling én klanttevredenheid. Want dat verdient u. En uw klanten ook.

Heb je een meertalig keuzemenu? Laat de beller de taal kiezen.
Welkom bij [VOICES]. Bienvenue chez [VOICES]. Voor Nederlands, druk 1. Pour le français, appuyez sur 2.
Verwijs de beller naar de juiste afdeling.
Welkom bij [VOICES]. Voor helpdesk, druk 1. Voor sales, druk 2. Voor administratie of andere vragen, druk 3.
Zorg steeds voor een overige vragen-optie.
Hier volgt een keuze menu: Heb je een storing toets 1. Voor overige vragen toets 2.
Geef de optie om een langer menu te herhalen.
Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. Voor Aankoop, druk 2. Voor Technische Dienst, druk 3. Voor alle andere vragen, druk 8. Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren.
Zorg dat de beller eenvoudig terug naar het hoofdmenu kan.
Om terug te keren naar het hoofdmenu, druk 0.

Ook interessant:

Hoe stel ik een keuzemenu in?

Waarom heeft u een keuzemenu nodig?

Heeft u een bedrijf met verschillende afdelingen? Veel onderwerpen en vragen die klanten kunnen stellen? Dan is een keuze-menu voor uw telefooncentrale de geschikte oplossing. Is het de meest ideale voor uw klant? Stiekem vinden we het allemaal niet zo leuk om een keuze-menu te doorlopen. Het liefst is er een shortcut om meteen een echte medewerker aan de lijn te krijgen om uw vraag aan toe te vertrouwen.

Want soms is het als klant moeilijk om uw vraag te formuleren of in te delen in een rubriek. Omdat u niet goed kan inschatten of uw vraag nu geschikter is voor dienst na verkoop of voor de dienst facturatie… Een duidelijk keuzemenu zorgt ervoor dat de medewerker die de oproep beantwoordt de klant sneller kan helpen door dat hij gespecialiseerd is.

Natuurlijk is dit niet voor elk bedrijf van toepassing. Een klein bedrijf met enkele producten hoeft misschien geen gebruik te maken van een keuzemenu. Een groter bedrijf met veel producten of diensten kan hier zeker wel baat bij hebben. De keuze voor een telefooncentrale met keuzemenu’s kan gemaakt worden om de vragen van klanten te stoomlijnen.

Is een keuzemenu klantvriendelijk?

De perceptie leert ons dat hoe sneller we een persoon aan de lijn krijgen die ons kan helpen, hoe fijner we dit ervaren. Hou de wachttijd zo kort mogelijk.

Denk goed na over alle mogelijke vragen die klanten kunnen stellen. Hoe beter u uw interne structuren op orde hebt, hoe sneller u verschillende vragen kunt beantwoorden. Heeft u bijvoorbeeld een systeem met klantnummers gelinkt aan het telefoonnummer? Dan moet de bestaande klant zich niet in het keuze-menu identificeren. Dat bespaart tijd. En dat maakt het voor de klant aangenamer. Dan wordt de beleving of doorploetering van het keuzemenu korter.

Denk bij die oefening echt vanuit de klant. En niet vanuit de opbouw van het bedrijf. Als uw klant bijvoorbeeld wil weten of het pakket teruggestuurd mag worden, dan is ‘Voor het terugsturen van een bestelling’ klantvriendelijker en duidelijker dan ‘Voor afdeling service en repair’.

Stel, zoals gezegd, een lijst op van de meest voorkomende vragen. En deel daarna de meest gestelde vragen op in een beknopte selectie van keuze’s. Ga hier zeker niet in overdrijven. Want ook dat is storend.

Klantherkenning

Doordat u het telefoonnummer van de klant gekoppeld heeft aan de dossier van de klant, weet u bijvoorbeeld meteen of het een particuliere klant of een buisiness klant is. Of ziet u meteen het overzicht van de afgenomen diensten. Zo kunt u de klant automatisch naar de juiste dienst doorschakelen.

Ook interessant:

5 tips om te scoren met het antwoordapparaat

Meer verkopen door je telefoon keuzemenu, kan dat?

Natuurlijk kan dat. Voor veel bedrijven, grote en kleine, spreek ik de teksten van de telefooncentrale in. Bel je als klant na de kantooruren, of moet je even aan de lijn worden gehouden, dan bestaat de kans dat je mijn stem op de voicemail hoort.

1. Gebruik interactive voice response

Een telefoon menu met meerdere keuze’s is niet altijd nodig. Bij kleine bedrijven volstaat het om een korte wachtboodschap te laten horen, tot de telefoon door de receptionist(e), of de juiste dienst wordt beantwoord. Kan de telefoon niet opgenomen worden? Dan is een goed ingesproken voicemail belangrijk. Een warme, vriendelijke stem is hier onontbeerlijk. De stem die je potentiële klanten horen, is de eerste indruk. Het is een soort auditief visitekaartje. Dat komt professioneel over, en straalt kwaliteit uit. Dat geeft een goed gevoel.

2. Hou het kort en duidelijk

De vuistregel: hoe efficiënter je je klant kunt doorverwijzen naar de juiste contactpersoon, hoe beter. Zelf wil je ook niet te lang ‘aan het lijntje’ gehouden worden, toch? Wees bij het schrijven van je voice prompts persoonlijk, maar wijk niet teveel af van de ongeschreven regeltjes. De kans bestaat dat de persoon maar met een half oor aan het luisteren is, en dan zijn de standaardzinnetjes makkelijk te begrijpen.

Welkom. Een ogenblik geduld alstublieft, we helpen u zo spoedig mogelijk.
Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. Wij zullen u zo spoedig mogelijk te woord staan.
Maar in die wachttijd kun je van een voice-over gebruik maken om meer te halen uit het telefoongesprek.

3. Vertel over je promoties

Geef de klant promotionele informatie. Of Een voorbeeldje: “Bedankt voor uw geduld. Wist u dat bij de aankoop van uw matras, u er nu tijdelijk gratis de hoofdkussens bovenop krijgt? Onze medewerkers vertellen u graag meer over deze en andere promoties.”

4. Verwijs naar de website

Uiteraard heb je een website waar je klant snel alle informatie vindt die hij zoekt. Geef dit, met eventueel een praktisch voorbeeld, even mee. De kans dat het probleem hier al mee verholpen is, is groter dan je denkt.

5. Eerst de afdeling, dan de actie

Maak je gebruik van een keuzemenu? Dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit aan deze volgorde. Voor de afdeling Facturatie, druk 1. Voor de afdeling Dienst na verkoop, druk 2. Er komt mogelijks veel informatie op je klant af, en dan is het handig als hij eerst de afdeling herkent waar hij naar op zoek is, en dan pas hoort welke toets hij moet indrukken.

Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Vaak bellen mensen, net omdat ze specifieke vragen hebben. Een reeks van standaard-antwoorden, hebben ze misschien al op je site gevonden, maar waren niet voldoende. Laat de optie ‘Voor andere vragen, druk X’ daarom niet te lang op zich wachten.

Je kunt ook woorden als ‘toets’ of ‘kies’ gebruiken in je telefoonmenu. Die keuze is aan jou.

En tot slot: Vraag feedback

Na een gesprek, kun je de klant nog even naar feedback vragen. Vinden ze dat ze goed geholpen zijn, of wensen ze graag nog een opmerking na te laten? Dat kan zeer waardevolle informatie zijn!

Ook interessant:

8 Realistische voorbeelden van keuzemenu’s voor uw telefooncentrale

Welkom bij MijnBedrijf.
Voor Volkswagen - druk 1.
Voor Audi - druk 2.

Wenst u de receptie voor onderhoud en herstellingen te spreken  - druk 1.
Om een afspraak te maken te maken voor onderhoud en herstellingen kan u steeds terecht op onze website.
Om iemand van het magazijn wisselstukken te spreken - druk 2.
Voor de afdeling verkoop - druk 3.

Belt u voor een afspraak voor levering of meer informatie over uw besteld voertuig - druk 1.
Om iemand van de verkoopafdeling te spreken - druk 2.
Voor al uw andere vragen kan u terecht op info@mijnbedrijf.be. 
Voor technische ondersteuning, druk 1. 
Voor administratie of verkoop, druk 2. 

For technical support, please press 1. 
For administration or sales, please press 2. 

Pour entrer en contact avec notre service technique, appuyez sur la touche 1. 
Pour l'administration ou la vente appuyez sur 2. 	
Welkom bij de Servicedesk. 
Ben je een student? Kies één. 
Ben je een medewerker? Kies twee. 
Voor zakelijke contacten: Kies drie. 

Als nieuwe student vind je alle belangrijke informatie op mijnbedrijf.nl. 	
Welkom bij MijnBedrijf.
Voor support, toets 1.
Voor boekhouding, toets 2.
Voor algemene vragen, toets 3.
Om dit menu opnieuw te beluisteren, toets 9.
Welkom bij X, druk een voor nederlands. 
Bienvenue chez X, pour le francais appuyez sur deux. 
Welcome to X , press three for english. 	
Voor garage en werkplaatsplanning, druk 1.
Voor verkoop van wagens, druk 2.
Voor carrosserie en schadebestekken, druk 3.
Voor onderdelen en accessoires, druk 4.
Voor andere diensten, druk 5. 
Welkom bij X, om u zo snel mogelijk met de juiste afdeling door te verbinden volgt er nu een keuze menu.
Tevens willen wij u erop attenderen dat al onze gesprekken worden opgenomen voor trainingsdoeleinden. 
Kies 1 – Voor al uw verkoopgerichte vragen.
Kies 2 – Voor onze zakelijke afdeling.
Kies 3 – Voor vragen betreffende levering of planning.
Kies 4 – Voor onze klantenservice.

Welkom bij de afdeling verkoop. 
Nog een klein moment geduld alstublieft wij zullen u doorverbinden met de eerste vrije medewerker. 

Welkom bij de afdeling planning, om u snel verder te kunnen helpen willen wij u vragen uw bestelnummer bij de hand te houden. 
Nog een klein moment geduld alstublieft wij zullen u doorverbinden met de eerste vrije medewerker. 

Welkom bij de afdeling klantenservice, om u snel verder te kunnen helpen willen wij u vragen uw bestelnummer bij de hand te houden en een keuze te maken uit een van de volgende opties zodat wij u direct met de juiste medewerker kunnen doorverbinden: 
Optie 1: Voor al uw vragen inzake een beschadigde levering.
Optie 2: Voor al uw vragen over missende onderdelen.
Optie 3: Voor het annuleren van uw bestelling.
Optie 4: Indien u belt inzake een retourverzoek.
Optie 5: Voor al uw andere vragen aan onze afdeling klantenservice.
Welkom bij X! 
Voor offerteaanvragen: druk 1.
Voor planning groene energie: druk 2.
Voor personeelszaken: druk 3.
Voor alle andere vragen: druk 4.

Voor leveringen en afhalingen: druk 1.
Voor planning nutsvoorzieningen: druk 2.
Voor de boekhouding: u kan ons contacteren via boekhouding@x.be.

Ook interessant:

Een goed keuzemenu schrijven in 5 vragen.

Heeft uw telefooncentrale een keuzemenu?

En is uw keuzemenu het eerste dat uw bellers te horen krijgen als ze je bellen? Dan is het belangrijk om het zo helder en efficiënt mogelijk te houden. Uiteraard wilt u een geweldige eerste indruk maken. Maar even belangrijk is rekening houden met de noden van uw klant. Zorg dat die zo snel mogelijk bij de juiste afdeling belandt.

Vraag 1: Wat zijn de mogelijkheden van uw telefooncentrale?

Elke telefooncentrale is een beetje anders. Maar veel bieden dezelfde functionaliteiten aan. Om te begrijpen hoe u uw keuzemenu het best kan instellen, moet u eerst begrijpen hoe uw telefoonsysteem en doorschakelsysteem werkt. Zodat u de juiste berichten kan koppelen aan de juiste keuzetoets. Bijvoorbeeld: als uw IVR-systeem spraak herkend, dan wil u de beller laten weten dat ze kunnen spreken in plaats van op een toets drukken.

Vraag 2: Wat zijn de meestvoorkomende redenen van uw bellers?

Uw klanten zullen verschillende redenen hebben om uw bedrijf te bellen. In een ideale wereld kan u op deze vragen inspelen bij het ontwerpen van uw keuzemenu en meldingen. Veel bedrijven kiezen ervoor om het keuzemenu op te delen per departement, terwijl andere bedrijven de bellers rechtstreeks naar medewerkers doorverbinden. Veel bedrijven kiezen er ook voor om hun website, adres en openingstijden te vermelden. Dit is erg handig als u vaak dezelfde vragen krijgt. Via uw telefooncentrale zijn deze eenvoudige vragen al meteen beantwoord.

Vraag 3: Waarmee begint u het keuzemenu?

De volgorde van hoe u het keuzemenu instelt is erg belangrijk voor de gebruikerservaring van uw beller. Als de meeste bellers contact opnemen om een afspraak te maken, zet dit dan als eerste optie. Zo kan u de dienstverlening optimaal laten aansluiten op wat uw bellers écht willen. En vermijdt u dat ze zich door teveel keuze’s en informatie moeten worstelen.

Vraag 4: Kunnen gegevens achterhaald zijn?

Tenzij u van plan bent uw telefooncentrale vaak te vernieuwen of aanpassen (wat natuurlijk zeker kan, onze startkost is laag), kan het slim zijn om tijdgebonden informatie, zoals tijdelijke promo’s of data te vermijden. Of daar rekening mee te houden en in één keer alle promo’s en data op te nemne. In dezelfde gedachte kunt u ook best kiezen voor het benoemen van de afdeling in plaats van de naam van de medewerker. U weet maar nooit… Zeg bijvoorbeeld: “Voor onze sales medewerker, druk 4”, in plaats van “Voor Thomas Smith, onze sales medewerker, druk 4”.

Vraag 5: Bent u helder en specifiek genoeg?

Wees specifiek wanneer het nodig is om verwarring en keuzestress te vermijden. Als u bijvoorbeeld de facturatie van nieuwe klanten bij uw klantenservice wenst onder te brengen in plaats van bij de dienst facturatie, laat dit dan weten in uw melding.

Hou ook in gedachten dat hoewel u zo volledig mogelijk wil zijn, u ook erg to the point mag zijn. Uw openingsuren vermelden terwijl je open bent is bijvoorbeeld teveel informatie. Dit doet u beter in uw na-de-kantooruren-melding. Als u toch uw openingsuren, adres of extra informatie wenst mee te geven, doe dit dan via een apart keuzemenu.

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.