Logo

Nieuw!

AI-tekstgenerator

Onze handige tool genereert automatisch alle teksten voor uw callflow. Vul de velden in en klik daarna op Genereer mijn teksten.

Voorbeeldteksten

Antwoordapparaat teksten voor een professionele indruk

Beluister onze stemmen

Onze zorgvuldig geselecteerde stemmen geven uw bedrijf de perfecte eerste indruk.

Beluister voorbeelden van een professionele telefooncentrale

Onze vriendelijke spreekstemmen spreken jouw voicemail-boodschap helder en verstaanbaar in.
1
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam].
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], wij staan u zo snel mogelijk te woord.
3
 Goedendag, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. We helpen u graag verder.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], blijf aan de lijn, we verbinden u zo snel mogelijk door.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Al onze lijnen zijn bezet, probeert u het later nog eens.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam], uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. We verbinden u zo spoedig mogelijk door.
8
 Welkom, u spreekt met [Bedrijfsnaam]. Hoe kunnen we u helpen vandaag?
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Blijf aan de lijn voor assistentie.
10
 Dank u voor het kiezen van [Bedrijfsnaam]. Een ogenblik geduld alstublieft.
1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Gelieve terug contact op te nemen tijdens onze openingsuren van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt uw vraag of opmerking ook naar ons mailen via support@voices.be. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Alvast bedankt.
2
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Vandaag zijn we uitzonderlijk niet meer telefonisch bereikbaar en kunnen we u niet te woord staan. U kunt een bericht achterlaten na de toon of een email sturen naar support@voices.be. Bedankt en tot binnenkort.
3
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Momenteel zijn we gesloten. Onze openingsuren zijn [Openingstijden].
4
 Dank voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten, probeer het later nog eens.
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Onze openingsuren zijn van [Openingstijden].
6
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn nu gesloten en zijn bereikbaar vanaf [Openingstijden].
7
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is momenteel gesloten.
8
 Wij zijn momenteel gesloten. Neem contact op tijdens onze kantooruren.
9
 Bedankt voor het bellen. [Bedrijfsnaam] is op dit moment gesloten.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn nu gesloten. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de dag. Bel ons tijdens onze kantooruren.
12
 U heeft [Bedrijfsnaam] gebeld. We zijn nu gesloten. Dank voor uw begrip.
1
 Welkom bij de voicemail van VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten. Onze openingstijden zijn van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u. U kunt na de toon een boodschap en uw telefoonnummer inspreken, dan wordt u zo spoedig mogelijk teruggebeld.
2
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek uw bericht in na de toon.
3
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter en we bellen u zo snel mogelijk terug.
4
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter met uw naam en telefoonnummer.
5
 U spreekt met de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Spreek uw boodschap in en we nemen contact op.
6
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht na de piep en we komen bij u terug.
7
 Welkom bij de voicemail van [Bedrijfsnaam]. Uw oproep is belangrijk voor ons.
8
 Dit is de voicemail van [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel niet beschikbaar. Laat een bericht achter.
9
 U heeft de voicemail van [Bedrijfsnaam] bereikt. Spreek alstublieft een bericht in.
10
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Laat een bericht achter na de toon.
11
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We kunnen u momenteel niet te woord staan. Spreek een bericht in.
1
 Graag vragen we een keuze te maken uit volgende opties. Wenst u iemand van de klantendienst te spreken, druk op 1. Voor Aankoop, druk 2. Voor Technische Dienst, druk 3. Voor alle andere vragen, druk 8. Druk # (hekje) om dit menu nogmaals te beluisteren. Druk op 0 om terug te keren naar het vorige menu.
2
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor verkoop, toets 1. Voor support, toets 2.
3
 Dank voor uw oproep naar [Bedrijfsnaam]. Voor facturatie, toets 3. Voor technische ondersteuning, toets 4.
4
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor [Dienst 1] toets 1, voor [Dienst 2] toets 2.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Kies 1 voor klantenservice, 2 voor verkoop.
6
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Voor informatie over onze diensten, toets 5.
7
 Bedankt voor het bellen naar [Bedrijfsnaam]. Kies een optie uit het menu.
8
 Welkom. Voor leveringen toets 1, voor vragen toets 2.
9
 Voor afspraken toets 1, voor algemene informatie toets 2. Bedankt voor uw oproep.
10
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. Kies een van de volgende opties.
11
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. Voor hulp toets de gewenste optie.
1
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Gelieve even aan de lijn te blijven. Wij helpen u zodadelijk verder.
2
 Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek. Wilt u door ons teruggebeld worden, zonder uw plaats in de wachtrij te verliezen? Kies dan 9. Wij bellen u terug zodra u de eerstvolgende in de rij bent. Blijft u toch aan de lijn? Wij helpen u zo snel mogelijk verder.
3
 Bedankt voor uw geduld. Een medewerker van [Bedrijfsnaam] zal u spoedig te woord staan.
4
 Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek. Blijf aan de lijn, we helpen u zo snel mogelijk verder.
5
 U bent doorverbonden met [Bedrijfsnaam]. We stellen uw geduld op prijs en helpen u zo snel mogelijk.
6
 Bedankt dat u wacht. Een medewerker komt zo spoedig mogelijk bij u terug.
7
 Onze medewerkers zijn in gesprek. Blijf aan de lijn, we staan u zo snel mogelijk te woord.
8
 U bent belangrijk voor ons. Bedankt voor uw geduld.
9
 We stellen uw geduld op prijs. Een moment geduld alstublieft.
10
 Al onze medewerkers zijn momenteel bezet. We helpen u zo snel mogelijk.
11
 Bedankt voor het wachten. Een ogenblik geduld alstublieft.
12
 Onze medewerkers zijn druk bezet. We zijn zo spoedig mogelijk bij u.
1
 Welkom bij VOICES. Vanwege de vakantie zijn we telefonisch niet bereikbaar van 15 juli t.e.m 15 augustus.
2
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten vanwege vakantie tot [Datum].
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. We zijn weer bereikbaar vanaf [Datum].
4
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie tot [Datum]. Laat een bericht achter of probeer het later opnieuw.
5
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege vakantie. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor het bellen. We zijn op vakantie. We zijn weer beschikbaar vanaf [Datum].
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tot [Datum]. Voor dringende zaken, neem contact op via [Email].
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor vakantie. Dank voor uw geduld.
9
 Bedankt voor uw oproep. We zijn momenteel gesloten. Probeer het na [Datum] opnieuw.
10
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten voor de vakantie. Dank voor uw begrip.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn op vakantie. Laat een bericht achter.
1
 Bedankt dat u belt naar VOICES. Op dit moment zijn wij gesloten vanwege een wettelijke feestdag.
2
 U spreekt met [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel gesloten vanwege een feestdag.
3
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. Wij zijn momenteel niet bereikbaar door de feestdagen. Probeert u het later opnieuw.
4
 Bedankt voor het bellen met [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege [Feestdag].
5
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
6
 Bedankt voor uw oproep. [Bedrijfsnaam] is gesloten voor de feestdag. We helpen u graag op een andere dag.
7
 Welkom bij [Bedrijfsnaam]. We zijn gesloten tijdens de feestdagen. Dank voor uw geduld.
8
 Dit is [Bedrijfsnaam]. We zijn momenteel gesloten voor de feestdag. Probeer het later nog eens.
9
 U heeft [Bedrijfsnaam] bereikt. We zijn niet beschikbaar door de feestdagen.
10
 Bedankt voor het bellen. We zijn gesloten voor de feestdag. Neem later contact op.
11
 Dit is [Bedrijfsnaam]. Wij zijn gesloten vanwege een feestdag. Dank voor uw begrip.
1
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Veuillez patienter, un agent va vous répondre.
2
 Bonjour, vous êtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter.
3
 Bienvenue, merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Nous sommes en ligne avec un autre client, veuillez patienter.
4
 Merci de votre appel à [Nom de l'entreprise]. Un instant, s'il vous plaît.
5
 Vous êtes en contact avec [Nom de l'entreprise]. Un instant, nous vous prions de patienter.
6
 Bonjour, ici [Nom de l'entreprise]. Merci de rester en ligne.
7
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous vous répondrons dans quelques instants.
8
 Merci d'avoir contacté [Nom de l'entreprise]. Veuillez rester en ligne.
9
 Bienvenue, vous êtes bien chez [Nom de l'entreprise]. Merci de patienter quelques instants.
10
 Bonjour, bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Nous serons avec vous sous peu.
1
 Merci d'avoir appelé VOICES. Nous ne sommes pas joignables pour le moment. Veuillez nous rappeler pendant les heures d’ouverture du lundi au vendredi, de 8h à 19h. Vous pouvez également nous contacter par e-mail à l'adresse support@voices.be. Nous vous recontacterons très rapidement. Merci, au revoir.
2
 Merci d'avoir contacté VOICES. Nous sommes exceptionnellement indisponibles par téléphone aujourd'hui. Merci de nous laisser un message après le signal sonore ou nous envoyer un email à support@voices.be. Merci pour votre appel, passez une agréable journée.
3
 Nos bureaux sont actuellement fermés. Merci de rappeler pendant les heures d'ouverture.
4
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour le moment. Nous vous invitons à nous recontacter ultérieurement.
5
 Merci pour votre appel, nos bureaux sont fermés. Nos heures d'ouverture sont de 9h à 18h.
6
 Vous avez atteint [Nom de l'entreprise]. Nous sommes actuellement fermés.
7
 Bonjour, nos bureaux sont fermés aujourd'hui. Veuillez rappeler demain.
8
 [Nom de l'entreprise] est fermé. Merci de nous appeler pendant nos heures de service.
9
 Nos bureaux sont fermés. Nous sommes ouverts du lundi au vendredi, de 9h à 17h.
10
 Merci de votre appel, mais nos bureaux sont fermés. Veuillez laisser un message.
11
 Nous sommes actuellement fermés. Merci de rappeler plus tard.
12
 Nos bureaux sont fermés pour le moment. Nous vous remercions de rappeler pendant les heures d'ouverture.
1
 Bienvenue sur le répondeur de VOICES. Nous ne sommes pas disponible pour le moment. Nous serons heureux de pouvoir vous aider durant les heures de bureaux du lundi au vendredi, de 8h à 19h.Vous pouvez nous laisser un message après le bip sonore et nous vous répondrons dès que possible.
2
 Vous êtes bien sur la messagerie vocale de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message après le bip.
3
 Bonjour, vous êtes sur la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser vos coordonnées.
4
 Bienvenue sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message et nous vous rappellerons dès que possible.
5
 C'est la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message après le signal sonore.
6
 Vous avez atteint la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
7
 Vous êtes sur la messagerie de [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser votre nom et numéro de téléphone.
8
 Bonjour, ici la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Merci de laisser un message.
9
 Vous êtes sur la boîte vocale de [Nom de l'entreprise]. Laissez votre message après le bip sonore.
10
 Merci d'avoir appelé [Nom de l'entreprise]. Veuillez laisser un message après le signal sonore.
11
 Vous êtes bien sur le répondeur de [Nom de l'entreprise]. Laissez un message, nous vous rappellerons.
1
 Bienvenue chez VOICES. Afin de vous servir plus rapidement veuillez faire votre choix dans le menu suivant. Si vous désirez parler avec notre département commercial, appuyez sur 1. Pour la comptabilité, appuyez sur 2. Appuyez # pour réécouter ce message. Pour revenir au menu principal appuyez sur 0.
2
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Pour le service client, appuyez sur 1. Pour la comptabilité, appuyez sur 2.
3
 Vous êtes chez [Nom de l'entreprise]. Appuyez sur 1 pour parler à un agent. Pour le service technique, appuyez sur 3.
4
 Pour les ventes, appuyez sur 1. Pour le support technique, appuyez sur 2. Pour retourner au menu principal, appuyez sur #.
5
 Merci d'appeler [Nom de l'entreprise]. Pour le service commercial, appuyez sur 1. Pour toute autre question, appuyez sur 2.
6
 Bienvenue. Pour parler avec notre service client, appuyez sur 1. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
7
 Pour joindre un conseiller, appuyez sur 1. Pour la facturation, appuyez sur 2. Pour répéter ce message, appuyez sur #.
8
 Pour le support client, appuyez sur 1. Pour le service après-vente, appuyez sur 2. Pour revenir au menu, appuyez sur *.
9
 Pour un nouvel appel, appuyez sur 1. Pour contacter un représentant, appuyez sur 2. Pour écouter à nouveau ce menu, appuyez sur #.
10
 Bienvenue chez [Nom de l'entreprise]. Sélectionnez 1 pour les ventes, 2 pour le support. Pour retourner au menu principal, appuyez sur 0.
11
 Vous avez appelé [Nom de l'entreprise]. Pour toute question générale, appuyez sur 1. Pour une assistance technique, appuyez sur 2.
1
 Tout nos collaborateurs sont en ligne. Merci de rester en ligne. Nous allons prendre votre appel dans quelques instants.
2
 Merci de patienter. Votre appel est important pour nous.
3
 Veuillez rester en ligne. Nous serons avec vous sous peu.
4
 Nous apprécions votre patience. Un agent sera disponible bientôt.
5
 Merci de patienter. Nous traitons votre appel.
6
 Votre appel est en attente. Merci de patienter.
7
 Nous sommes occupés pour le moment, veuillez patienter.
8
 Merci de rester en ligne. Un représentant sera avec vous bientôt.
9
 Votre appel est important pour nous. Merci de patienter.
10
 Nous allons prendre votre appel dans quelques instants. Merci de patienter.
11
 Veuillez patienter pendant que nous transférons votre appel à un représentant disponible.
1
 Bienvenue chez VOICES. Nous ne sont pas disponibles par téléphone en raison des vacances du 15 juillet au 15 août.
2
 [Nom de l'entreprise] est actuellement en vacances. Nous serons de retour le [Date].
3
 Nous sommes en congé pour les vacances d'été. Merci de rappeler après le [Date].
4
 Nos bureaux sont fermés pour les vacances. Nous serons disponibles à partir du [Date].
5
 En raison des vacances, [Nom de l'entreprise] est fermé jusqu'au [Date].
6
 Nous sommes fermés pour les vacances de Noël. Nous reprendrons nos activités le [Date].
7
 [Nom de l'entreprise] est en congé annuel. Merci de nous contacter après le [Date].
8
 Nos bureaux sont fermés pour les vacances. Merci de laisser un message, nous vous rappellerons.
9
 Nous sommes actuellement en vacances et ne pouvons répondre à votre appel. Merci de rappeler après le [Date].
10
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour les congés annuels. Nous serons de retour le [Date].
11
 En raison des congés, nos bureaux sont fermés. Merci de rappeler après les vacances.
1
 Nous sommes actuellement fermés en raison d'un jour férié.
2
 Nos bureaux sont fermés aujourd'hui en raison d'un jour férié.
3
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour le jour de l'An. Merci de rappeler après le [Date].
4
 En raison d'une fête nationale, nous sommes fermés aujourd'hui.
5
 [Nom de l'entreprise] est fermé aujourd'hui pour célébrer le jour de l'Indépendance.
6
 Nos bureaux sont fermés pour les fêtes de fin d'année. Merci de nous appeler après les vacances.
7
 Nous sommes fermés pour la fête de Noël. Veuillez rappeler après le [Date].
8
 En raison de la fête de Pâques, nos bureaux sont fermés aujourd'hui.
9
 Nos bureaux sont fermés pour le jour de la Bastille. Merci de rappeler demain.
10
 Nous sommes fermés aujourd'hui en l'honneur de la fête du Travail. Merci de rappeler demain.
11
 [Nom de l'entreprise] est fermé pour la fête nationale. Veuillez laisser un message ou rappeler plus tard.
1
 Thank you for calling [Company Name]. Please hold while we connect you to an available representative.
2
 Welcome to [Company Name]. We appreciate your call and will assist you shortly.
3
 Thank you for choosing [Company Name]. We will be with you momentarily.
4
 Welcome to [Company Name]. Our team is currently assisting other customers, please hold.
5
 Hello, you have reached [Company Name]. Please stay on the line while we connect you.
6
 Thank you for calling [Company Name]. An agent will be with you shortly.
7
 Thank you for reaching out to [Company Name]. Please stay on the line, and we will be right with you.
8
 Welcome to [Company Name]. We are here to assist you; please hold for the next available representative.
9
 Welcome, you have reached [Company Name]. Please hold for assistance.
10
 Hello, this is [Company Name]. Thank you for calling. We will connect you shortly.
1
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Please call us back during office hours rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. We will then contact you as soon as possible.
2
 Thank you for calling VOICES. Our office is closed at the moment. Unlike you are used to from us, we are currently closed. You can leave a message after the tone or send an email to support@voices.be. Thank you.
3
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is currently closed. Please call back during office hours, Monday to Friday, from 9:00 AM to 5:00 PM.
4
 [Company Name] is currently closed. Please leave a message after the tone or email us at [Email].
5
 You have reached [Company Name]. Our offices are closed now. Please call back during regular business hours.
6
 Hello, our offices are closed today. Please try again tomorrow during our business hours.
7
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently closed. Please contact us during our service hours.
8
 Our offices are closed at the moment. We look forward to assisting you during our next business day.
9
 [Company Name] is currently unavailable. Please call us back during normal business hours.
10
 Thank you for calling. Our offices are closed. Please leave a message, and we will get back to you as soon as possible.
11
 We are currently closed. You can reach us again from Monday to Friday, 9 AM to 5 PM.
12
 Our offices are closed right now. Please call back later or leave a message after the beep.
1
 You've reached the voicemail of VOICES. We are currently closed. You can reach us rom Monday to Friday from 9:00 am to 5:00 pm. Please leave a message after the tone and we will contact you as soon as possible.
2
 You've reached the voicemail of [Company Name]. We are currently unavailable. Please leave a message after the beep.
3
 Hello, this is the voicemail of [Company Name]. Please provide your name, phone number, and a brief message.
4
 Thank you for calling [Company Name]. We are currently unable to take your call. Please leave a message after the tone.
5
 This is the voicemail of [Company Name]. We are closed at the moment. Leave your message after the beep.
6
 Welcome to the voicemail of [Company Name]. Leave a message, and we will contact you as soon as possible.
7
 You've reached [Company Name]'s voicemail. We are not available right now. Please leave a message.
8
 You have reached the answering machine of [Company Name]. Please leave your details after the beep.
9
 This is [Company Name]'s voicemail. Please leave a message after the tone, and we will return your call.
10
 Thank you for calling [Company Name]. We are unable to take your call right now. Please leave a message.
11
 You are on the voicemail of [Company Name]. Please leave your message after the beep, and we will get back to you.
1
 Welcome to VOICES. Please choose one of the following options. For Pricing, Press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3. Press # to listen to this menu again. To return to the previous menu, press 0.
2
 Welcome to [Company Name]. For Pricing, press 1. For Orders, press 2. For all other inquiries, press 3.
3
 Thank you for calling [Company Name]. For customer service, press 1. For technical support, press 2.
4
 To speak with a representative, press 1. For billing inquiries, press 2. To repeat this menu, press #.
5
 For Sales, press 1. For Support, press 2. To return to the main menu, press 0.
6
 Welcome to [Company Name]. Please choose from the following options. For Customer Support, press 1. For Account Information, press 2.
7
 You have reached [Company Name]. For general inquiries, press 1. For technical support, press 2.
8
 To reach the next available representative, press 1. For all other questions, press 2.
9
 Please select from the following options: Press 1 for Sales, Press 2 for Service, Press 3 for Technical Support.
10
 To speak with an agent, press 1. For the previous menu, press 0. To hear these options again, press #.
11
 Welcome to [Company Name]. Press 1 for assistance, 2 for billing, or 3 to leave a voicemail.
1
 Dear caller, all our lines are currently busy. We will take your call as soon as possible. Thank you for your patience.
2
 Thank you for holding. Your call is important to us, and we will be with you shortly.
3
 All agents are currently busy. Please continue to hold, and we will be with you shortly.
4
 We are currently experiencing high call volumes. Please stay on the line, and we will assist you as soon as possible.
5
 Your call is in queue. Please stay on the line, and we will be with you shortly.
6
 We appreciate your patience. An agent will be available shortly to take your call.
7
 Please remain on the line. All our representatives are currently busy.
8
 Thank you for holding. We will connect you with an available agent shortly.
9
 We are processing your call. Please hold, and an agent will be with you soon.
10
 Thank you for staying on the line. A representative will be with you shortly.
1
 Welcome to VOICES. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
2
 Our office is closed due to a Bank Holiday.
3
 Welcome to [Company Name]. We are not available by phone from 15 July to 15 August due to annual leave.
4
 Thank you for calling [Company Name]. Our office is closed for the holidays. Please leave a message, and we will return your call as soon as possible.
5
 [Company Name] is currently closed for the holidays. We will be back on [Date].
6
 We are closed for the festive season. Please call us back after [Date].
7
 Due to the holidays, our office is closed until [Date]. Please leave a message after the tone.
8
 Our offices are closed for Christmas and New Year holidays. We will reopen on [Date].
9
 Thank you for calling. We are on holiday leave from [Start Date] to [End Date]. Please contact us after this period.
10
 We are currently on annual leave and will return on [Date]. Thank you for your understanding.
11
 Our office is closed for the holiday season. Please leave a message or call back after [Date].
1
 Our office is closed due to Bank Holiday.
2
 Our offices are closed today due to a public holiday.
3
 [Company Name] is closed for New Year's Day. Please call back after [Date].
4
 Due to a national holiday, we are closed today.
5
 Our offices are closed for the end-of-year holidays. Please call us after the holidays.
6
 [Company Name] is closed today to celebrate Independence Day.
7
 We are closed for Christmas. Please call back after [Date].
8
 Due to the Easter holiday, our offices are closed today.
9
 Our offices are closed for Bastille Day. Please call back tomorrow.
10
 We are closed today in honor of Labor Day. Please call back tomorrow.
11
 [Company Name] is closed for the national holiday. Please leave a message or call back later.
1
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird sich gleich um Sie kümmern.
2
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir schätzen Ihren Anruf und werden Ihnen so schnell wie möglich helfen.
3
 Vielen Dank, dass Sie [Unternehmensname] gewählt haben. Wir sind gleich für Sie da.
4
 Hallo, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung, während wir Sie verbinden.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Unsere Mitarbeiter sind momentan alle im Gespräch, bitte bleiben Sie in der Leitung.
6
 Willkommen, Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Bitte bleiben Sie in der Leitung für Unterstützung.
7
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Ein Mitarbeiter wird sich in Kürze um Sie kümmern.
8
 Danke, dass Sie sich an [Unternehmensname] gewandt haben. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir sind gleich für Sie da.
9
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind hier, um Ihnen zu helfen. Bitte halten Sie die Leitung.
10
 Hallo, hier ist [Unternehmensname]. Vielen Dank für Ihren Anruf. Wir verbinden Sie in Kürze.
1
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei VOICES. Im Moment ist unser Büro geschlossen. Unsere Öffnungszeiten sind von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Wir werden Sie dann so schnell wie möglich kontaktieren.
2
 Hallo und herzlich willkommen bei VOICES. Anders als Sie es von uns gewohnt sind, haben wir derzeit geschlossen. Sie können eine Nachricht nach dem Signalton hinterlassen oder eine E-Mail an support@voices.be senden. Dankeschön und auf Wiedersehen.
3
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser Büro ist derzeit geschlossen. Bitte rufen Sie während der regulären Geschäftszeiten zurück.
4
 [Unternehmensname] ist zurzeit geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton oder senden Sie uns eine E-Mail an [Email].
5
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Unsere Büros sind jetzt geschlossen. Bitte rufen Sie während der regulären Geschäftszeiten zurück.
6
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Wir sind derzeit geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns während unserer Servicezeiten.
7
 Hallo, unsere Büros sind heute geschlossen. Bitte versuchen Sie es morgen während unserer Geschäftszeiten erneut.
8
 Unsere Büros sind im Moment geschlossen. Wir freuen uns darauf, Ihnen am nächsten Werktag behilflich zu sein.
9
 [Unternehmensname] ist derzeit nicht verfügbar. Bitte rufen Sie während der normalen Geschäftszeiten zurück.
10
 Vielen Dank für Ihren Anruf. Unsere Büros sind geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns so schnell wie möglich bei Ihnen melden.
11
 Wir sind derzeit geschlossen. Sie erreichen uns wieder von Montag bis Freitag, 9:00 bis 17:00 Uhr.
12
 Unsere Büros sind im Moment geschlossen. Bitte rufen Sie später zurück oder hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Signalton.
1
 Sie sind verbunden mit der Mailbox von VOICES. Leider rufen Sie außerhalb unserer Geschäftszeiten an. Wir haben von von Montag bis Freitag von 9Uhr bis 12U30 und von 13u30 bis 18 Uhr. geöffnet. Nach dem Signalton dürfen Sie uns gerne eine Nachricht hinterlassen. Vielen Dank für Ihren Anruf.
2
 Hallo, Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie Ihre Kontaktdaten.
3
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir rufen Sie so schnell wie möglich zurück.
4
 Dies ist die Mailbox von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
5
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Vielen Dank, dass Sie eine Nachricht hinterlassen.
6
 Willkommen auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie bitte Ihren Namen und Ihre Telefonnummer.
7
 Sie sind auf der Mailbox von [Unternehmensname]. Hinterlassen Sie Ihre Nachricht nach dem Signalton.
8
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
9
 Sie haben die Mailbox von [Unternehmensname] erreicht. Hinterlassen Sie eine Nachricht, und wir werden uns bei Ihnen melden.
10
 Dies ist der Anrufbeantworter von [Unternehmensname]. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht, wir rufen Sie zurück.
1
 Wilkommen bei VOICES. Um Sie schnell mit dem richtigen Mitarbeiter verbinden zu können, folgt jetzt ein Auswahlmenü. Wählen Sie die 1 für den Kundendienst. Wählen Sie die 2 für den technischen Support. Wählen Sie die 3 für die Finanzabteilung. Drücken Sie #, um dieses Menü nochmals anzuhören. Um zum Hauptmenü zurückzukehren, drücken Sie 0.
2
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Für den Kundendienst wählen Sie die 1. Für den technischen Support wählen Sie die 2.
3
 Für den Verkauf drücken Sie die 1. Für den technischen Support drücken Sie die 2. Um zum Hauptmenü zurückzukehren, drücken Sie die 0.
4
 Danke, dass Sie [Unternehmensname] anrufen. Drücken Sie die 1 für Kundenservice, die 2 für technische Unterstützung.
5
 Willkommen bei [Unternehmensname]. Bitte wählen Sie eine der folgenden Optionen: 1 für Kundenservice, 2 für Rechnungswesen.
6
 Sie haben [Unternehmensname] erreicht. Für allgemeine Anfragen drücken Sie die 1. Für technische Unterstützung drücken Sie die 2.
7
 Um mit einem Vertreter zu sprechen, drücken Sie die 1. Für alle anderen Fragen drücken Sie die 2.
8
 Bitte wählen Sie aus den folgenden Optionen: Drücken Sie die 1 für Verkauf, 2 für Service, 3 für technischen Support.
9
 Um einen Mitarbeiter zu erreichen, drücken Sie die 1. Für die vorherige Auswahl drücken Sie die 0. Um dieses Menü erneut zu hören, drücken Sie die #.
10
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Drücken Sie die 1 für den Verkauf, die 2 für den Support.
11
 Sie haben [Unternehmensname] angerufen. Für allgemeine Informationen drücken Sie die 1. Für Hilfe drücken Sie die 2.
1
 Alle unsere Mitarbeiter sind im Moment beschäftigt, bitte haben Sie einen Moment Geduld. Ihr Anruf wird in Kürze beantwortet.
2
 Wir erleben derzeit ein hohes Anrufaufkommen. Bitte bleiben Sie in der Leitung, wir werden Ihnen so schnell wie möglich helfen.
3
 Vielen Dank für Ihre Geduld. Ihr Anruf ist uns wichtig, und wir werden Sie so schnell wie möglich bedienen.
4
 Alle unsere Mitarbeiter sind derzeit im Gespräch. Bitte bleiben Sie in der Leitung.
5
 Wir schätzen Ihre Geduld. Ein Mitarbeiter wird in Kürze verfügbar sein.
6
 Ihr Anruf ist in der Warteschlange. Bitte bleiben Sie in der Leitung, und wir sind gleich für Sie da.
7
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird sich in Kürze um Sie kümmern.
8
 Bitte bleiben Sie in der Leitung. Alle unsere Mitarbeiter sind momentan beschäftigt.
9
 Vielen Dank, dass Sie in der Leitung bleiben. Ein Mitarbeiter wird in Kürze verfügbar sein.
10
 Wir bearbeiten Ihren Anruf. Bitte bleiben Sie in der Leitung, ein Mitarbeiter wird bald für Sie verfügbar sein.
1
 Wilkommen bei VOICES. Aufgrund von Urlaub sind wir von 15 Juli bis 15 August telefonisch nicht erreichbar.
2
 Unser Büro ist wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 Wilkommen bei [Unternehmensname]. Wir sind vom 15. Juli bis 15. August wegen Urlaub telefonisch nicht erreichbar.
4
 Vielen Dank für Ihren Anruf bei [Unternehmensname]. Unser Büro ist wegen der Feiertage geschlossen.
5
 [Unternehmensname] ist derzeit wegen der Feiertage geschlossen. Wir sind ab [Datum] wieder für Sie da.
6
 Wir sind wegen der Feiertage geschlossen. Bitte rufen Sie uns nach dem [Datum] wieder an.
7
 Aufgrund der Feiertage ist unser Büro bis zum [Datum] geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht nach dem Ton.
8
 Unsere Büros sind wegen der Weihnachts- und Neujahrsfeiertage geschlossen. Wir öffnen wieder am [Datum].
9
 Vielen Dank für Ihren Anruf. Wir sind vom [Startdatum] bis [Enddatum] im Urlaub. Bitte kontaktieren Sie uns danach.
10
 Wir sind derzeit im Urlaub und werden am [Datum] zurückkehren. Vielen Dank für Ihr Verständnis.
11
 Unser Büro ist wegen der Feiertage geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
1
 Unser Büro ist heute wegen eines Feiertags geschlossen.
2
 Unsere Büros sind heute wegen eines Feiertags geschlossen.
3
 [Unternehmensname] ist am Neujahrstag geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
4
 Unsere Büros sind für die Feiertage geschlossen. Bitte kontaktieren Sie uns nach den Feiertagen.
5
 Wegen eines nationalen Feiertags sind wir heute geschlossen.
6
 [Unternehmensname] ist heute zur Feier des Unabhängigkeitstags geschlossen.
7
 Wegen des Osterfeiertags sind unsere Büros heute geschlossen.
8
 Wir sind wegen des Weihnachtsfeiertages geschlossen. Bitte rufen Sie nach dem [Datum] wieder an.
9
 Unsere Büros sind am Tag der Bastille geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
10
 Wir sind heute zur Feier des Tags der Arbeit geschlossen. Bitte rufen Sie morgen wieder an.
11
 [Unternehmensname] ist wegen eines nationalen Feiertags geschlossen. Bitte hinterlassen Sie eine Nachricht oder rufen Sie später wieder an.
english
english
english
english
english
english
dutch
dutch
dutch
dutch
dutch
spanish

Maak elke oproep onvergetelijk

Tien redenen om voor professionele ingesproken berichten te kiezen die uw klanten aanspreken en uw bedrijfsimago versterken.

  1. Welkomstberichten

    Maak een blijvende eerste indruk met een professioneel ingesproken welkomstbericht. Wanneer klanten uw bedrijf bellen, is het eerste wat ze horen van cruciaal belang. Een warme, duidelijke stem die hen verwelkomt, zorgt voor een positieve start van hun klantreis. Laat onze ervaren stemtalenten uw merk versterken vanaf het eerste woord.
  2. Voicemail en Afwezigheidsmeldingen

    Geef klanten het vertrouwen dat ze gehoord worden, zelfs als u niet beschikbaar bent. Een professioneel ingesproken voicemail of afwezigheidsmelding stelt klanten gerust en geeft hen duidelijke instructies over wanneer ze een reactie kunnen verwachten. Kies voor onze stemacteurs om een betrouwbaar en professioneel imago uit te stralen, ook buiten kantooruren.
  3. Informatieve Mededelingen

    Informeer en inspireer met krachtige, ingesproken mededelingen. Of het nu gaat om belangrijke updates of aankondigingen, uw boodschap moet helder en overtuigend zijn. Met onze stemprofessionals zorgt u ervoor dat elke mededeling de juiste toon raakt en de aandacht van uw klanten vasthoudt.
  4. Klantenservice Instructies

    Leid klanten moeiteloos naar de juiste oplossing met heldere instructies. Verlaag de frustratie van klanten en verbeter hun ervaring door duidelijke, goed gestructureerde instructies te bieden. Onze stemacteurs kunnen de perfecte balans vinden tussen professionaliteit en toegankelijkheid, wat resulteert in een vlekkeloze klantenservice-ervaring.
  5. Openingstijden en Bereikbaarheid

    Maak het gemakkelijk voor klanten om u te vinden en te bereiken. Laat geen ruimte voor verwarring als het gaat om uw openingstijden of bereikbaarheid. Professioneel ingesproken berichten door onze stemkunstenaars geven klanten direct de juiste informatie, precies wanneer ze die nodig hebben.
  6. Evenementpromotie

    Verhoog de opkomst bij uw evenementen met meeslepende aankondigingen. Een evenement is slechts zo succesvol als het aantal deelnemers dat u kunt aantrekken. Onze voice-talenten kunnen uw aankondigingen transformeren in boeiende verhalen die klanten motiveren om deel te nemen.
  7. Specifieke Dienstaanwijzingen

    Verwijs klanten naar de juiste afdeling met gemak en duidelijkheid. Vermijd verwarring en verbeter de efficiëntie door duidelijke aanwijzingen te geven over welke stappen klanten moeten nemen. Met onze stemprofessionals zorgt u ervoor dat klanten snel en gemakkelijk de juiste persoon of dienst bereiken.
  8. Meertalige Ondersteuning

    Bereik een breder publiek met professionele, meertalige ondersteuning. Spreek klanten aan in hun eigen taal en toon uw bedrijf als internationaal georiënteerd en klantgericht. Onze stemtalenten bieden een reeks taalopties, zodat u altijd de perfecte stem kunt vinden om uw boodschap over te brengen.
  9. Oproepen tot Actie

    Moedig klanten aan om de volgende stap te zetten met krachtige oproepen tot actie. Een goed geformuleerde oproep tot actie kan het verschil maken tussen een passieve luisteraar en een actieve klant. Onze stemacteurs weten precies hoe ze uw klanten kunnen overtuigen en motiveren om te handelen.
  10. Marketing en Reclame

    Verhoog de effectiviteit van uw marketingcampagnes met overtuigende ingesproken teksten. In een wereld vol ruis moet uw boodschap opvallen. Onze ervaren stemkunstenaars kunnen uw marketingboodschappen tot leven brengen, waardoor ze niet alleen gehoord worden, maar ook blijven hangen.

Meer tekstinspiratie nodig?

Wij helpen u graag op weg met meer tekstvoorbeelden.

6 voorbeeldberichten voor een professionele voicemail

Voicemailberichten voor elke situatie U staat er misschien niet altijd bij stil. Maar zakelijke voicemailberichten kunnen de band met je klant versterken. Laat dus zeker een positieve indrku achter, ook...

31 voicemail teksten voor uw zakelijke telefooncentrale

Dit artikel bevat 31 voorbeeldteksten voor een professionele telefooncentrale.

Antwoordapparaat teksten voor een professionele indruk

Wij hebben enkele antwoordapparaat teksten verzameld die je kan gebruiken. Maar op voices.be vind je ook de geschikte stemmen die dit dagelijks inspreken voor grote en kleine bedrijven. Kies gerust...

Afwezigheidsmeldingen voor je telefoon.

Welke telefoontekst spreekt u in als u niet meteen aan de lijn kunt komen? Wij geven enkele voorbeelden.

Met deze voorbeeldteksten in 4 talen stelt u een professionele zakelijke voicemail in

Wij hebben enkele zakelijke voicemails verzameld die je kan gebruiken ter inspiratie.

Goede welkomstteksten voor je telefoon.

Met een welkomsttekst voor uw telefoon kunt u uw beller professioneel welkom heten op uw telefooncentrale.

9 Out Of Office teksten voor uw telefooncentrale.

Heeft u een telefooncentrale? Dan laat u de beller een bericht horen, wanneer u niet bereikbaar bent. Hier vindt u enkele voorbeelden.

Voorbeelden van wachtmeldingen voor je telefooncentrale.

Een beller in de wachtrij? Gebruik deze meldingen om het wachten zo aangenaam mogelijk te maken.

8 Realistische voorbeelden van keuzemenu’s voor uw telefooncentrale

Hoe schakel je de beller het best door naar de juiste dienst? Met onze voorbeeldteksten helpen we je op weg.

Schrijftips voor een heldere telefooncentrale.

De belangrijkste tip: keep it simple.

  1. Gegroet!

    De eerste zin van uw begroeting is erg belangrijk. Maak dan ook meteen aan bellers duidelijk hoe het bedrijf heet en hoe ze zullen worden geholpen. Denk na over logische volgende stappen: moet de beller in een keuzemenu een optie kiezen? Hoe kan de beller tot bij een specifieke medewerker geraken?
  2. Stel prioriteiten

    Denk steeds in het voordeel van de beller. Wat zijn hun noden? Krijgt u de meeste oproepen voor de dienst na verkoop? Geef de optie voor de dienst na verkoop dan als eerste keuze. Maak het keuzemenu op in volgorde van belangrijkheid.
  3. Hou het kort en bondig

    Heeft u een wachtbericht of een bericht om aan te kondigen dat het bedrijf momenteel niet bereikbaar is? Hou het dan kort en bondig en laat de beller niet te lang wachten! Bellers die lang moeten wachten voor ze iemand aan de lijn krijgen, zullen niet graag opnieuw bellen naar uw bedrijf.
  4. Wees duidelijk

    Biedt u een nooddienst aan zoals een slotenmaker, ambulance, dokter of dierenarts? Geef dan al meteen mee dat bellers op een bepaalde toets kunnen drukken om met een medewerker te spreken of om een spoeddienst aan te vragen. Kunnen bellers een bericht achterlaten waarna een medewerker zal terugbellen? Geef dan duidelijk aan welke specifieke informatie ze moeten achterlaten in het bericht, zodat medewerkers op de hoogte zijn van alle oproepen.
  5. Wees consistent

    Begroet u de bellers in meerdere talen? Vergeet dan niet alle berichten in meerdere talen aan te bieden via een keuzemenu. Let ook op moeilijke woorden of verwarrende vaktermen. Bellers willen snel geholpen worden zijn mogelijks afgeleid. Gebruikt u tijdsnotaties of specifieke info zoals mailadressen, zorg er dan voor dat deze voor iedereen gemakkelijk hoorbaar zijn. Herhaal desnoods. Zo kunnen bellers belangrijke info goed onthouden of eventueel noteren.
  6. Maak uw bericht tijdloos

    Bonustip: zorg ervoor dat uw berichten voor een lange termijn bruikbaar zijn binnen uw bedrijf. Gebruik daarom zo weinig mogelijk eigennamen of specifieke datums om fouten in de toekomst te voorkomen. Tenzij u natuurlijk een specifieke sluitingsdag of -periode wil aangeven aan bellers. Een op maat gemaakt bericht tijdens een vakantieperiode is natuurlijk wel een aanrader!

Even geduld

Uw aanvraag wordt verwerkt.