Eens je de voordelen van een telefooncentrale voor je bedrijf ontdekt, vraag je je af hoe je het ooit zònder deed. De voordelen stapelen zich op voor jou, je medewerkers, je klanten, je leveranciers én je work-life balance. Wil je de stap zetten om te professionaliseren? Dan helpen we je graag met advies en installatie van je cloud-telefooncentrale maar ook met de professionele ingesproken berichten die je kan instellen op je telefooncentrale.

Wij adviseren en ontzorgen je bij je eigen telefooncentrale.

Je hebt nu een klassieke vaste lijn of een gsm-nummer.

Dan heb je enkel een voicemail. Onze audiofiles kan je dan niet via een configuratie-website uploaden. Dus je gebruikt de klassieke manier: je belt naar je voicemail-nummer en speelt ons audiobestand luid af.

Dit kan professioneler én in de meeste gevallen goedkoper.

Je kan makkelijk overschakelen naar een cloud-telefooncentrale.

Je kunt je huidige nummer zelfs behouden. De voordelen: vanaf nu kun je een welkomstbegroeting instellen, de openingsuren opgeven, nummers doorschakelen afwezigheden tijdens feestdagen instellen. 

Bijkomend voordeel: doordat je telefonie in de cloud gebruikt, hoef je niet te investeren in dure infrastructuur. Dit bespaart jouw veel kosten én je telefooncentrale wordt veilig beheerd bij onze gecertificeerde voip-partner.

Samen met onze VOIP-partner adviseren je bij de beste oplossing.

En de professionele meldingen? Die plaatsen we meteen op je telefooncentrale.

Veelgestelde vragen

Voor iedereen: voor startups, winkels, zelfstandigen, webshops, garages, kapsalons, verzekeringskantoren, immo-kantoren, bouwbedrijven,…

Maar ook voor KMO’s tot 100 medewerkers hebben baat bij een telefooncentrale in de cloud. Of multinationals met internationaal belverkeer. Kortom: van kleine tot grote bedrijven die telefonisch professionalisme willen uitstralen en willen genieten van het gebruiksgemak van cloud-telefonie.

Zeker en vast! Je kan eenvoudigweg een app op je smartphone installeren. Daardoor ben je steeds bereikbaar hoe en wanneer jij het wil.

  • Neem je (vaste) telefoonnummer nu overal mee naartoe.
  • Voor Android en iOS.
  • Gebruik hetzelfde nummer – en verbind dit door naar je collega’s.
  • Je mist geen enkele oproep meer.

Op kantoor, thuis of onderweg… met de gebruiksvriendelijke softphone van onze voip-partner kan je altijd bellen via Windows of Mac met een pc of laptop.

In tegenstelling tot andere telefooncentrales brengt onze partner geen extra licentiekosten in rekening voor softphones. De softphones zijn bovendien volledig geïntegreerd en daardoor eenvoudig te installeren én te gebruiken.

Je kan gesprekken aannemen, verbreken en doorverbinden via de telefooncentrale, zelfs wanneer je niet op kantoor bent. En met een headset kun je de softphone zelfs gebruiken als een volledige vervanging van een bureautoestel.

  • Zowel voor Windows als Mac
  • Uiterst gebruiksvriendelijk
  • Bel via VoIP waar je maar bent en bespaar op belkosten

VOIP is de afkorting van ‘Voice Over IP’, simpelweg bellen in de cloud. Je kunt het vergelijken met facetimen of bellen via Whatsapp. Maar dan zakelijk.

De voordelen?
  • Je belt tot 60% goedkoper!
  • Je hebt je eigen – krachtige – telefooncentrale, waar je alles kan instellen.
  • Je bent altijd – of enkel wanneer jij dat wilt – bereikbaar.
  • Je krijgt de professionele klantenservice en uitstraling die je bedrijf verdient.
  • Onze voip-partner is betrouwbaar en levert kwaliteit op maat, klaar voor de toekomst.

Contacteer ons voor meer informatie over de vaste en mobiele integratie, prijzen, softphones, webclients, crm en videomeetings.

Ja, uiteraard. Eenmaal je proeft van voip ontdek je graag alle mogelijkheden. Mogelijkheden van een moderne VOIP-centrale die je toelaten efficiënter en mobieler te werken. VOIP is eigenlijk helemaal van deze tijd. Voor moderne ondernemers die professioneel willen werken.
  • De geluidskwaliteit is HD. Véél beter dan een standaard telefoonlijn.
  • Je kan eenvoudigweg video-calls doen (tot 250 collega’s) om te vergaderen.
  • Je kunt makkelijk PDF’s of Powerpoints met elkaar delen, screensharing en chatten.
  • Je kan de status van je collega’s zien (luch, niet-storen).
  • Het is eenvoudig schaalbaar. Je voip centrale groeit mee met je bedrijf. Met één muisklik maak of verwijder je gebruikers.
  • Het is veilig en betrouwbaar.

De omschakeling is eenvoudig en snel. Je kan je nummer behouden of een reeks van 10 opeenvolgende telefoonnummers reserveren.

Heb je al een klasssieke telefooncentrale en wil je die omschakelen naar cloud-versie? Dan moeten mogelijks je telefoontoestellen vervangen worden. Onze partner plant en installeert dit uiteraard allemaal netjes binnen de afgesproken termijn, zodat je snel vooruit kan.

Contacteer ons voor een vrijblijvende demo en afspraak. Onze vaste voip-partner helpt je ook graag op weg met VOIP en alle mogelijkheden.

Uiteraard! Wij zijn net fan van goeie helpdesks 🙂 Dus onze partner heeft ook een uitstekende klantendienst. En dat 24 op 7! Dat is pas service.
  • Je kan steeds rekenen op deskundig advies en ze helpen je graag met een glimlach verder.
  • Contacteer hen wanneer het jouw past via telefoon, chat of email.
  • Als klant krijg je een persoonlijke contactpersoon die je dossier kent en opvolgt. Zo word je snel en efficiënt geholpen bij vragen.

Ja! We hebben een starters-actie voor je samengesteld. Bestel je bij onze partner een nieuwe voip-telefooncentrale, dan krijg je nu tijdelijk 10% korting op je de inspreek-fee van je professionele telefoonberichten. 

Getuigenis van An

An is zaakvoerder bij SKYGGE Zonweringen.

Ik vroeg haar waarom ze haar voicemail heeft laten inspreken door een professionele stem.

"De telefooncentrale is voor ons bedrijf een no-brainer."

Skygge heeft een welkomstboodschap, een voicemail en een afwezigheids-melding op feest- en vakantiedagen.

  • Voor onze klanten: Door de professionele welkomstboodschap weet onze beller meteen: we zijn bij Skygge en we worden dadelijk geholpen.
  • Onze leveranciers: Wij werken met buitenlandse leveranciers. Een aangename stem met een neutraal accent in twee talen is een enorme meewaarde.
  • Voices.be heeft kennis van zaken in deze specifieke niche. Ze komen met de nodige suggesties.
  • Het komt veel professioneler over. Berichten ingesproken door een medewerkster met een accent zoals bij andere bedrijven: dat vind ik een gemiste kans naar professionalisering. We blijven wel een professioneel bedrijf.
  • Als je het zelf doet komt het bovendien vaak té geforceerd of té informeel over.

Hoe gaan we te werk?

Wij helpen je van A tot Z. Je krijgt niet alleen een perfect functionerende telefooncentrale, volledig ingesteld naar jouw wens. Het klinkt ook nog eens super professioneel dankzij onze stemmen.

We vernemen hoe je zaak werkt en wat je eisen zijn qua telefonie.

We denken mee en adviseren je met de mogelijkheden van voip.

Je krijgt een offerte op maat. Je bespaart tot wel 60% door cloud-telefonie. Het kan al vanaf €49 / maand.

Een van onze stemmen spreekt je berichten professioneel in.

We installeren alle meldingen aan de hand van je openingsuren, verlofperiode en interne of externe doorschakelingen.

De helpdesk is non-stop bereikbaar. 

Onze partner is 24/7 bereikbaar voor hulp en informatie.

Je betaalt een vast maandelijks bedrag voor een onbeperkt aantal gebruikers. Onze partner hanteert transparante prijzen.

Vanaf nu kan zorgeloos je professioneel doorschakelen, je openingsuren, verlofdagen en een antwoordapparaat instellen.

Beluister hier recente voicemails voor klanten.

Bedankt trouwens voor jullie tevredenheidsscore van ⭐⭐⭐⭐⭐ 4,9 op (+ 100 reviews)
nl_BE
en_GB fr_FR de_DE nl_NL_formal nl_BE